برگزاری رزمایش مشترک گروه های جهادی در منطقه عشایری موگویی

مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: نهمین رزمایش مشترک خدمت رسانی در منطقه سخت گذر عشایری دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

سرهنگ ایزدی اظهار داشت: نهمین مرحله رزمایش مشترک گروه‌های جهادی با رویکرد‌های فرهنگی، خدمت رسانی، محرومیت زدایی دامپزشکی، پزشکی، مشاوره، آموزش و عمرانی در منطقه عشایری دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

وی با تشریح اقدامات و خدمات انجام شده در این رزمایش، افزود: در بخش اجتماعی و فرهنگی، حضور در گلزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری نشست جهاد تبیین با سران عشایر به محوریت موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیر، برگزاری کلاس‌های آموزشی هویت زن اجرا شد.

سرهنگ ایزدی اضافه کرد: خدمت مومنانه با توزیع ۶۵۰کیسه آرد، توزیع ۶۵۰ بسته معیشتی شامل برنج و روغن، رب گوجه، عدس و سایر اقلام، توزیع ۷۰۰ دست لباس کامل، توزیع ۱۰ تن نهاده‌های دامی بین عشایر منطقه از دیگر برنامه‌های این رزمایش جهادی بود.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: در عرصه پزشکی نیز جهادگران حاضر در رزمایش، با معاینه و ارائه داروی رایگان در خدمت عشایر بودند.

سرهنگ ایزدی خاطرنشان کرد: در بخش خدمات دامپزشکی نیز توزیع واکسن، دارو، سم پاشی، و آموزش دامداران روستایی و عشایری را داشتیم که به همت جهادگران سازمان دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان اجرایی شد.

وی ادامه داد: بخش عمرانی از دیگر برنامه‌های رزمایش بود که با حضور مسئولان مشکلات منطقه مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد، بذر اصلاح شده و شکر مورد نیاز پرورش دهندگان زنبور عسل تأمین و در اختیار آنها قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۶ تير ۱۴۰۳
شهرستان کوهرنگ باید به دو سه شهرستان کوچکتر تقسیم شود چرا این را نمیفهمید؟؟
شهرستان پهناوری که بیش از دویست روستا دارد و ارتفاع از سطح دریای زیادی دارد و قرار گرفته در زاگرس مرکزی است
Iran (Islamic Republic of)
لر بختیاری
۱۵:۳۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
برو جانم این دام بر مرغ دگر نه این چیزی که شما میگید همه ميدونند به نفع کدام استان هستش کوهرنگ یکیست آن هم کوهرنگ بختیاری
آخرین اخبار