رابطه میان مدیریت اجرایی خراسان رضوی و دستگاه قضایی تعاملی است

استاندار خراسان رضوی گفت: رابطه میان مدیریت اجرایی استان خراسان رضوی و دستگاه قضایی تعاملی است و احساس بسیار خوبی نسبت به دستگاه قضایی در استان داریم و این علاقه ما دلی و اعتقادی است.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در نشست با اعضای شورای قضایی استان به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: این تعامل، در کار‌ها و هم افزایی‌ها بسیار موثر است و کاملا احساس می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در این نشست با قدردانی از تلاش‌های استاندار خراسان رضوی گفت: آقای نظری انصافا استاندار بسیار پر تلاش و در تراز جمهوری اسلامی است و تلاش شبانه روزی وی زبانزد است و امیدواریم این دولت خدمت استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا زرندی ادامه داد: دادگستری خراسان رضوی تلاشش بر این است که با استانداری و دستگاه اجرایی همراه باشد.

وی ادامه داد: همچنین هرجا که مشکلاتی رخ بدهد ما باید به کمک دستگاه اجرایی بشتابیم و مشکلات را برطرف کنیم و باید گفت هدف ما یکی بوده و آن خدمت به اسلام و جمهوری اسلامی است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند بهترین و والاترین عیدی که در اسلام داریم، عید غدیر خم است چراکه برادرم علی ابن ابی طالب (ع) را بعد از خودم به عنوان راهنمای امت نصب کردم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار