بخشی از لاستیک سازی خرم آباد در صورت تامین منابع مالی بهره برداری می شود

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۲۵ درصد از سالن‌های داخلی لاستیک سازی خرم آباد ساخته شده است، گفت: اگر منابع مالی مورد نیاز تامین شود، بخشی از پروژه دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 ابوطالب شفقت امروز در حاشیه بازدید از پروژه لاستیک سازی خرم آباد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ظرف ۳ سال گذشته گام‌های مثبت و مهمی در ارتباط با توسعه صنعت استان برداشته شده است، اظهار کرد: ظرف سه سال اخیر اقدامات قابل توجهی انجام شده که منجر به رشد ۴ پله‌ای سطح شهرک‌های صنعتی استان در کشور شده است.

به گفته وی اضافه شدن ۲۰۰ هکتار به شهرک‌های صنعتی لرستان با توجه به محدودیت زمین در استان یک اقدام مهم و قابل توجه است.

احداث واحد‌های در مقیاس کوچک توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان که اشتغال‌زایی خوبی را هم به دنبال دارد از دیگر کار‌های انجام شده است که استاندار لرستان به آن اشاره کرد.


شفقت به طرح لاستیک سازی بارز خرم آباد هم اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه‌های لاستیک سازی کشور است که در سه سال اخیر کار‌های خوبی در آن انجام شده و ۲۵ درصد از سالن‌های داخلی آن ساخته شده است.

وی تاکید کرد: مسئله مهم در ساخت پروژه لاستیک سازی خرم آباد اطمینان از تامین منابع ارزی آن است که رقمی معادل ۱۷۰ میلیون یورو است، منابع ریالی پروژه هم ۲۰۰ میلیارد تومان است.

استاندار لرستان گفت: در جلسه امروز با اداره کل صنعت، معدن و تجارت، بانک ملی، سرمایه‌گذار و ایمیدرو تقسیم کاری انجام شد و هر کدام به انجام وظیفه خود برای پیشرفت پروژه متعهد شدند.


شفقت با اشاره به اینکه پشتیبانی لازم برای پیشرفت پروژه لاستیک سازی را انجام می‌دهیم، افزود: اگر منابع مالی مورد نیاز پروژه تامین شود، بخشی از پروژه دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 

برچسب ها: افتتاح ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.