پورعلی گنجی: جدایی بیرانوند و ترابی به پرسپولیس ضربه می‌زند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جدایی بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر به سرخپوشان ضربه می‌زند.

مرتضی پورعلی گنجی  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: بعد از اتمام فصل، صحبت‌ها را برای تمدید قرارداد کرده بودیم و مشکلی هم وجود نداشت. خوشحالم یک فصل دیگر در خدمت پرسپولیس هستم و به امید خدا به قهرمانی دست پیدا کنیم.  

او درباره اینکه بازیکنان تیم مثل بیرانوند، اسماعیلی‌فر و ترابی صحبت‌هایی کرده‌اند، گفت: به عنوان یک هوادار پرسپولیس نگران هستم. اینجا هستم تا گوشه کوچکی از نگرانی را برطرف کنم. برای همین تمدید کردم و نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است پیش بیاید، اما امیدوارم بازیکنان و مدیریت  با همدیگر همکاری کنند و به نتیجه خوبی برسند.  

مدافع پرسپولیس درباره سرمربی جدید این تیم بیان کرد: من رزومه او را دیدم و باشگاه تصمیم گرفته تا با او قرارداد ببندد. ان‌شاءالله بیاید و بتواند با شرایط تیم و ایران کنار بیاید. باید بیاید و امیدوارم با حضور او بتوانیم با بازیکنان خوب به نتایج قابل قبولی برسیم.   

او درباره تمرینات خود عنوان کرد: دلتنگ بازی هستم و در این ۸ ماه یک روز هم استراحت نکردم. انرژی هواداران به من و یاسین و بازیکنانی که مصدومیت سنگین داشتند کمک کرد تا بتوانیم به سلامت کامل بازگردیم.    

پورعلی گنجی در واکنش به اینکه در صحبت‌هایی که با درویش داشته، امیدی به ماندن بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر وجود دارد، تصریح کرد: به بازیکنان و درویش گفتم که همکاری کنند. پرسپولیس در ۱۰ سال اخیر لایق‌ترین تیم برای قهرمانی بوده، وقتی به چنین موفقیتی می‌رسید پس انگیزه بسیار زیادی دارید. آن قدر ذهنی، روحی و بدنی آماده بودیم که ۸ بار در این سال‌ها قهرمان شده‌ایم. بچه‌ها لایق قهرمانی هستند که مورد تأیید مدیریت، هواداران و همه مردم قرار بگیرند. قهرمان شدن کار سختی است، اما قهرمان ماندن ۱۰ برابر سخت‌تر است. امیدوارم بازیکنان و مدیریت با هم راه بیایند.

او درباره نگرانی هواداران برای لیگ نخبگان آسیا با توجه به انتقادات انتخاب سرمربی گفت: پرسپولیس در دهه ۹۰ شایسته‌ترین تیم ایران بوده است. بازیکنان ۱۰ تا ۱۲ ساله‌ای داریم که باید آینده پرسپولیس را تشکیل دهند. برای شادی مردم باید از این تیم حمایت شود که ۲ بار به فینال آسیا رفته، اکنون لیگ نخبگان آمده و مطمئن باشید قطری‌ها، اماراتی‌ها و عربستانی‌ها، بازیکنان بسیار خوبی را جذب می‌کنند تا پرچم کشورشان را بالا ببرند. بازیکنان داخلی بسیار خوبی داریم که می‌توانیم دستاورد بزرگی به دست آوریم و باید حمایت شوند، چون فوتبال صنعت است و همه کشور‌ها می‌خواهند پرچم خود را بالا ببرند. امیدوارم این ایده در ذهن آنهایی که در باشگاه کار را در دست دارند، باشد.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه مسائل مالی مانع مذاکره بازیکنان با باشگاه شده، گفت: یک سری مسائل بوده که نمی‌توانم بگویم. بالاخره هم مدیریت است و هم بازیکنان زحمت کشیدند. بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر برای تیم زحمت کشیدند. اینها بازیکنان تأثیرگذار تیم هستند و نبودشان به تیم ضربه می‌زند. با احترام به همه بازیکنان، جایگزین این بازیکنان کم هستند. بازیکنان دیگر در تیم‌های خود خیلی خوب هستند، اما در پرسپولیس و استقلال خوب نیستند. اگر جای دیگر قرارداد امضاء نکردند که بازگردند، اگر هم رفتند که آرزوی سلامتی و بهترین‌ها را برای‌شان دارم. یک جا‌هایی به هواداران حق می‌دهم و یک جا‌هایی هم آنها به بازیکنان حق بدهند.

او درباره شایعاتی که پیرامون جدایی عبدالکریم حسن مطرح شده است، گفت: او با باشگاه قرارداد دارد و نمی‌تواند از پرسپولیس برود مگر اینکه پول خوبی نصیب باشگاه شود.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درباره اینکه از آخرین مصدومیت بازگشت خیلی خوبی داشته و می‌تواند بازگشت با صلابتی پس از مصدومیت بلندمدت اخیر خود داشته باشد، تصریح کرد: همه مرتضی را با اراده می‌دانند و این به من انرژی می‌دهد. اگر از طبقه دهم بیفتید با نردبان به بالا می‌روید، اما اگر از آسمان بیفتید، فکر بازگشت به آسمان روح‌تان را پیر می‌کند. بعد از مصدومیت به اوج خود رسیده بودم، در تیم ملی و پرسپولیس راحت بازی می‌کردم و مشکل بدنی و درک فوتبالی نداشتم. دوباره مصدوم شدم، اما در این ۸ ماه یکی دو روز هم استراحت نکردم که انرژی داده شده به آنها برگردد. آماده بازی خیلی خوبی هستم و مطمئن باشید به بهترین روز‌های خودم حتی بهتر از قبل بازمی‌گردم.

پورعلی گنجی درباره بازی سوپرجام با سپاهان و زمان شروع تمرینات گفت: باید سرمربی بیاید، مراسم معارفه گذاشته شود و ببینیم که لیگ کی شروع می‌شود و برای سوپرجام هم باید تمرینات شروع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار