اعتبار ۱۷ میلیارد تومانی برای آسفالت بلوار شهید خداکرم قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم در ادامه طرح نهضت آسفالت از اختصاص اعتبار ۱۷ میلیارد تومانی برای آسفالت بلوار شهید خداکرم خبر داد.

مهرداد روحانی وزیری،مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: روکش آسفالت خیابان‌ها یک کار مهم در امور نگهداری شهر محسوب می‌شود که در معابر مورد نیاز در صورت نبود مشکل فنی، برای روکش آسفالت آن اقدام می‌شود.

وی با اشاره به مسیر برگشت بلوار شهید خداکرم گفت: برآورد هزینه آسفالت پروژه خداکرم ۱۷ میلیارد تومان است؛ سال گذشته ۷۰ هزار مترمربع از سطح معابر منطقه سه آسفالت شده است و محل‌های دیگر نیز به‌صورت روزمره آسفالت و لکه‌گیری می‌شود.

مدیر منطقه سه افزود: بیشتر مکان‌هایی که با مشکل روکش آسفالت روبرو هستند، در موضوعاتی، چون زیرسازی، جدول‌گذاری، دفع آب‌های سطحی و مسائل فنی دچار مشکل هستند که اولویت در این خیابان‌ها و کوچه‌ها رفع این موارد است.

وی با بیان اینکه به جز روز‌هایی که شرایط جوی اجازه نمی‌دهد، هر روز آسفالت معابر انجام می‌شود، تصریح کرد: در شرایط کاهش درجه حرارت و بارندگی، آسفالت‌ریزی غیرممکن است، در غیر این صورت هر روز در سطح منطقه لکه‌گیری انجام و روکش آسفالت پروژه‌های مهم نیز به‌طور جداگانه انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار