درخواست آلمان از شهروندانش برای خروج فوری از لبنان

وزارت خارجه آلمان با صدور بیانیه‌ای از شهروندانش در لبنان خواست به فوریت خاک این کشور را ترک کنند.

مقامات صهیونیست طی روز‌های اخیر به دلیل ناتوانی در مقابله با حملات حزب الله در حال کشیدن خط و نشان برای این جنبش و ادعا‌هایی مبنی بر حمله همه جانبه به لبنان شده اند. با این حال، تل آویو پس از نزدیک به ۹ ماه حمله همه جانبه در غزه و بازماندن از رسیدن به اهدافش، اکنون مدعی مقابله با گروهی است که به مراتب از حماس قوی‌تر و مسلح‌تر است. با این حال، کشور‌های غربی در راستای حمایت از تل آویو در حال همراهی با جنگ روانی این رژیم هستند. 

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه آلمان امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای از شهروندان خود خواست به فوریت خاک لبنان را ترک کنند.

در راهنمای وزارت خارجه آلمان درباره کشور‌هایی که شهروندان آلمانی می‌توانند به آنجا مسافرت کنند اعلام شده است: از شهروندان آلمانی درخواست می‌شود سریعا کشور لبنان را ترک کنند. 

این بیانیه با اشاره به تشدید تنش‌ها در منطقه خاورمیانه، آمده است: تشدید تنش‌های مرزی میان لبنان و اسراییل این قابلیت را دارد که در هر زمانی به یک جنگ منجر شود. همچنین خطر بروز حملات تروریستی در لبنان اکنون وجود دارد که می‌تواند شهروندان غربی یا هتل‌های بزرگ این کشور را هدف قرار دهد. 

روز گذشته نیز کانادا به عنوان نخستین کشور غربی با صدور بیانیه‌ای از شهروندانش خواسته بود خاک لبنان را ترک کنند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار