درخواست کانادا از شهروندان خود برای خروج از لبنان

وزارت خارجه کانادا از شهروندان این کشور خواست خاک لبنان را ترک کنند.

تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه لبنان برای آغاز یک جنگ تمام عیار گرچه به دلیل ناتوانی این رژیم در پایان بخشیدن به جنگ غزه یک بلوف سیاسی تلقی می‌شود، اما در نهایت برخی کشور‌ها این تهدیدات را جدی تلقی می‌کنند. 

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه کانادا امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای از شهروندان این کشور خواست به دلیل تشدید تنش‌ها میان حزب الله و رژیم صهیونیستی، از لبنان خارج شوند. 

در بیانیه منتشر شده در این زمینه آمده است: به دلیل آنکه شرایط امنیتی لبنان بی ثبات بوده و به دلیل شرایط غیرقابل پیش بینی احتمال جنگ میان حزب الله و اسراییل وجود دارد، شهروندان ما هر زمان که می‌توانند باید اقدام به خروج از این کشور کنند. 

ملانیا جولی، وزیر خارجه کانادا در این پیام تاکید دارد: پیام من به شهروندان کانادا از زمان آغاز بحران در خاورمیانه روشن بوده است؛ اکنون زمان سفر به لبنان نیست. همچنین شهروندان کانادایی که اکنون در لبنان به سر می‌برند تا زمانی که هواپیما‌های مسافربری در فرودگاه‌های لبنان فعال هستند، زمان خروج از این کشور است. 

کانادا نخستین کشوری است که به طور رسمی از شهروندان خود می‌خواهد خاک لبنان را ترک کنند. 

گرچه مقامات صهیونیست تهدید به حمله همه جانبه به لبنان می‌کنند، اما حقیقت این است که این رژیم پس از نزدیک به ۹ ماه جنگ همه جانبه در غزه هنوز موفق به شکست دادن حماس نشده اند. این در حالی است که حزب الله از منظر تسلیحات و نیروی انسانی بسیار قوی‌تر از گروه‌های مقاومت فلسطینی است. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
نوبتی هم که باشه نوبت گروه حسن نصرالله هس. انشالله مقاومت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۵ تير ۱۴۰۳
خروج سرمایه از لبنان = فروپاشی اقتصاد لبنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۵ تير ۱۴۰۳
پپسی بدیم خدمتتون
آخرین اخبار