دعوت از فرهنگیان و رای‌اولی‌های خوزستان برای شرکت در انتخابات

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از فرهنگیان، دانشجومعلمان و دانش‌آموزان رای اولی خوزستانی برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

 عبدالله حبیبی، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: نتخابات عرصه تحقق مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی است و بر این اساس مشارکت همگانی در این فریضه مقدس امری واجب بر عموم مردم جامعه اسلامی است. البته فرهنگیان به‌عنوان طلایه‌داران عرصه تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب نقش مهمی در عینیت یافتن خط مشی‌ها و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا می‌کنند.

او می‌گوید: دانش‌آموزان رای اولی از سوی دیگر به‌عنوان سرمایه کشور با نقش‌آفرینی فعال خود در عرصه انتخابات از نزدیک مردم‌سالاری دینی را تجربه می‌کنند و البته بی‌شک این تجربه مهم نقش بسزایی در شکل‌گیری شخصیت اجتماعی این دانش‌آموزان ایفا می‌کند.

به گفته او در حال حاضر تحقق مشارکت حداکثری در امر انتخابات است و بر این اساس است که باید همه آحاد جامعه شرکت در انتخابات را بر خود به عنوان یک امر مقدس فرض بدانند و تمام تلاش خود را برای انتخاب اصلح‌ترین فرد را برای این جایگاه مهم و تعیین‌کننده به کار ببندند.

او ادامه داد: من به‌عنوان عضوی از جامعه تعلیم و تعلیم و تربیت استان خوزستان از همه کسانی که به ایران عزیز علاقه‌مند هستند و خواهان رشد و ارتقای شاخص‌های کشور در همه سطوح هستند و به ارزش‌های انقلاب اسلامی وفادار هستند و در راس آنها معلمان، دانشجومعلمان و دانش‌آموزان رای اولی دعوت می‌کنم تا با حضور حداکثری خود در انتخابات ریاست جمهوری زمینه‌ساز حماسه‌ای بزرگ در سطح استان خوزستان شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار