قزل‌سفلی:

شرایط برای حضور نمایندگان نامزد‌ها در شعب رأی‌گیری فراهم است

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: در یک اقدام مهم در استان فاری مانند سایر استان‌های کشور شرایط برای حضور نمایندگان نامزد‌های انتخابات در شعب فراهم است و به روسای ستاد‌های تمام نامزد‌ها این مهم به‌طور کتبی اعلام شده است.

اسماعیل قزلسفلی در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان فارس در شیراز گفت: ۹۴ هزار نفر دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در چهار بخش اجرا، نظارت، بازرسی و امنیت در امر برگزاری انتخابات مشارکت و حضور خواهند داشت. همچنین ۳۵۱۹ شعبه اخذ رای ثابت و سیار روستایی و شهری در سراسر استان آماده جمع‌آوری آرای مردم هستند.

او تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در این استان را سه میلیون و ۷۰۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: علاوه بر این، شرایط حضور نمایندگان نامزد‌ها در جلسات تنظیم صورت‌جلسه تجمیع آرا در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها فراهم است.

قزلسفلی اظهار کرد: به روسا و قائم‌مقام روسای ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها اعلام کرده‌ایم که می‌توانند در ستاد انتخابات استان حضور داشته باشند.

او ادامه داد: تمام این اقدامات با این هدف انجام می‌شود که ما خود را نگهبان و حافظ رای مردم می‌دانیم و می‌خواهیم اطمینان دهیم که هر آنچه در ستاد انتخابات و در جای جای استان بناست برگزار شود، با شفافیت در انظار افکار عمومی قرار خواهد گرفت. 

رئیس ستاد انتخابات فارس افزود: با توجه به اینکه تبلیغات نامزد‌های انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ساعت هشت صبح امروز، پایان یافت، هرگونه فعالیت تبلیغاتی بعد از این ممنوع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار