مسئولان فارس از مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت کردند

مسئولان استان فارس با صدور پیام‌های جداگانه‌ای آحاد مردم را به مشارکت و حضور گسترده در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کردند.

در آستانه فرا رسیدن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شخصیت‌ها، مسئولان و علمای استان فارس طی پیام‌های جداگانه‌ای از عموم مردم استان برای حضور حداکثری در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر دعوت به عمل آوردند.

در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه، هشتم تیرماه؛ آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: ملت شریف ایران در طول 45 سال گذشته پس از انقلاب اسلامی همیشه ثابت کرده‌اند که بهترین تصمیم‌ها و حضور در صحنه را برای تثبیت اساس نظام جمهوری اسلامی گرفته و می‌گیرد، از این جهت نیاز به یادآوری نیست که برنامه انتخابات روز هشتم تیرماه هم از صحنه‌های مهم حماسه‌سازی ملت ایران خواهد بود.

ولی از باب اینکه «وَذَکِّرْ فَإِنَّ الذِّکْرَی تَنْفَعُ الْمُؤْمِنِینَ»(آیه 55 سوره ذاریات) می‌خواهم از همه عزیزانی که به نوعی سخن بنده به گوش آن‌ها می‌رسد خواهش کنم که با جدیت و زمینه‌سازی و ایجاد آمادگی مناسب برای خود، خانواده، دوستان و اطرافیان همان طوری که رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی فرمودند ان‌شاءالله زمینه یک حضور جدی حداکثری در صحنه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را برای ملت ایران فراهم کنند.

امیدواریم نتیجه این انتخابات، هم از حیث حضور حداکثری و هم از حیث انتخاب اصلح آن چیزی باشد که چشم مردم ما را روشن کند و سعادت، رفاه و خیر دنیا و آخرت آنها را تامین کند.

در پیام جامعه اساتید حوزه علمیه فارس و مدیریت حوزه علمیه فارس آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله یامرکم ان تودوا الامانات الی اهل‌ها

مردم شریف ایران! جوانان برومند! زنان و مردان غیرتمند! بار دیگر ایران اسلامی، شاهد خلق حماسه‌ای دیگر خواهد بود، حماسه‌ای از جنس حضور. حضوری آگاهانه و معنادار برای تعیین سرنوشت. با این انتخاب سرنوشت کشور را برای ۴ سال به دست مردی می‌سپاریم که شخص اول اجرایی کشور است و در همه عرصه‌های کشور ایفای نقش می‌کند.

مشارکت بالا، موجب انتخاب رئیس جمهوری قوی خواهد شد و موجب بالا رفتن اعتبار و اقتدار ایران و ایرانی خواهد شد. خدا را برای این نعمت بزرگ یعنی نعمت مردم‌سالاری دینی شاکر باشیم و با رای دادن به گزینه اصلح یعنی گزینه انقلابی، ولایی، متدین، بصیر و ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی، به تکلیف شرعی و ملی خود عمل کنیم. وعده ما روز جمعه، هشتم تیر، صندوق‌های رأی. پیروز و سربلند باشید.

همچنین رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با صدور پیامی از مردم برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیرماه دعوت کردند.
متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
آشکارترین نشانه اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین‌کننده نظام ایران اسلامی، شرکت گسترده مردم در انتخابات است.

بدون شک هشتم تیرماه روز تجلی همدلی و همربانی ملتی است که همچون ادوار گذشته با حضور گسترده خود در عرصه انتخابات حماسه‌ای بزرگ خلق کرده و بدین وسیله مقبولیت نظام را به منصه ظهور گذاشته و طراحی دشمنان را بی اثر خواهند کرد.

بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی اکنون در آستانه یک انتخاب سرنوشت‌ساز قرار داریم، انتخابی که می‌تواند تضمین‌کننده پیشرفت کشور و آینده‌ای روشن برای فرزندان این مرز و بوم باشد.

اعضای شورای اسلامی شهر ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید بزرگوار آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان از اقشار مختلف مردم به ویژه رای اولی‌ها و آحاد شهروندان شیرازی دعوت می‌نماید تا با حضور حداکثری خود در میعادگاه وحدت و همدلی، با مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه و حماسی خود در پای صندوق‌های رای، موجب اقتدار و امنیت هر چه بیشتر کشور ویاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شوند.

ان‌شاءالله انتخابات ۸ تیرماه به حول و قوه الهی به عنوان برگ زرین دیگری در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت خواهد شد.

در پیام آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، رئیس جامعه روحانیت شیراز هم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون چهل روز از حضور باشکوه و اعجاب انگیز ملت بزرگ ایران اسلامی در تشییع پیکر شهید خدمت، رئیسی عزیز و همراهان وی می‌گذرد که حامل دو پیام بود: یکی آنکه آحاد ملت در اوج قدرشناسی از خادمین فداکار این مرز و بوم قرار دارند و دیگر آنکه با حضور در صحنه‌های افتخارآفرین، ضامن دوام عزّت و سرافرازی میهن اسلامی خود می‌باشند.

بر این اساس و مطمئناً در روز هشتم تیرماه شاهد حماسه‌ای دیگر پای صندوق‌های رأی خواهیم بود که با انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری، گام مهمی در راستای تداوم راه شهید جمهور یعنی ارائه خدمت خالصانه به مردم برداشته خواهد شد.

امید آنکه خدای متعال ملّت شایسته ایران را در انجام این تکلیف شرعی و تحقّق هدفی عالی یاری فرماید. 

حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

شهردار شیراز طی پیامی آحاد مردم به‌ویژه شهروندان شیرازی را به مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه دعوت کرد و گفت: برپایی شکوهمند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که پس از عروج رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت برگزار می‌شود، از جهات داخلی و بین‌المللی مهم و سرنوشت‌ساز است.

محمدحسن اسدی طی پیامی آحاد مردم به‌ویژه شهروندان شیرازی را به مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه دعوت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار