اربعین شهدای خدمت در کوهبنان

مراسم اربعین شهادت سید الشهدای خدمت و همراهان در کوهبنان برگزار شد.

 

در این مراسم مجید توکلی فرماندار کوهبنان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت و شهید رئیسیی گفت: در دولت رئیس جمهور شهید شاهد عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی بودیم.

 

مجید توکلی به خدمات دولت در کوهبنان اشاره گفت و افزود افزایش ارزش افزوده، اختصاص ۶۱ هکتار زمین برای ساخت مسکن طرح ملی، احداث سه شهرک شهید سلیمانی، امام حسین (ع) و صاحب الزمان (عج) از مهمترین اقدامات هستند.

 

وی ابراز داشت: توزیع لوله بین کشاورزان در اکثر روستا‌ها، اجرای پروژه‌های آبخیز داری میرزا فارسی و بند درب هود از دیگر خدمات دولت شهید رئیسی است.

 

فرماندار کوهبنان افزود: احداث پخش سیلاب در خرمدشت، نصب دوربین‌های پایش تصویری در چند نقطه شهر کوهبنان، اجرای طرح آسفالت در سطح شهر، تکمیل آسفالت جاده بیدان، برنامه ریزی جهت احداث و اجرای میدان سادات در ورودی شهر کوهبنان از دیگر خدمات هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: طی چند سال ریاست جمهوری شهید رییسی کار‌های خوبی در کشور انجام ولی کمتر رسانه‌ای شده است 

 

توکلی گفت: بعد از شهادت شهید رئیسی طبق قانون باید انتخابات زود هنگام برگزار شود لذا توصیه مقام معظم رهبری بر مشارکت و حضور حداکثری است.

 

وی ادامه داد: ولایت مداری، تقوا، عدالت خواهی، سامان دهی به وضعیت اقتصادی از جمله ویژگی‌های شهید رئیسی است.

 

فرماندار کوهبنان بیان داشت؛ شهید رئیس روحیه جهادی و اخلاص داشت، عالم و مجاهد بود، کار آمدی، خستگی ناپذیری از دیگر ویژگی‌های شهید رئیسی است.

در ادامه حجت الاسلام احمد رضا قربانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت و شهدای هفت تیر گفت: در سال ۶۰ در دفتر حزب جمهوری اسلامی انفجاری صورت گرفت و شهید بهشتی و یارانش به شهادت رسیدند.

 

وی ادامه داد:دشمن در صدد است که نور خدا خاموش شود، اما این نور لحظه به لحظه در جای جای جهان نورانیت پیدا می‌کند در حالی که از ابتدا تا الان جبهه حق و باطل وجود دارد. 

 

کارشناس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان افزود: از ابتدای انقلاب شاهد خباثت و دشمنی دشمنان هستیم، اما انقلاب در حال صدور و بیداری مردم سایر کشورهاست لذا دشمنان نقشه‌ها و فتنه‌ها را برنامه ریزی کردند.

وی بیان داشت: اسلام، ولایت و رهبری و مردم سه ضلع مثلثی هستند که باعث شد فتنه‌ها با شکست مواجه شود.

حجت الاسلام قربانی گفت: همگان باید همواره گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشیم شهید رئیسی همواره گوش به فرمان ولایت بود و تلاش داشت فرمان مقام معظم رهبری را عملی کند.

 

وی ابراز داشت: شهید رئیسی در کنار ولایت مداری، اخلاص در عمل داشت بدنبال رسانه‌ای کردن خدمات و کار‌های انجام شده نبود باید به خود افتخار کنیم که زیر چتر ولایت و رهبری هستیم.

 

کارشناس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان افزود: دشمنان در شبکه‌های مختلف تلاش کردند که مردم کنار صندوق رای نیایند، اما زهی خیال باطل که مردم به حرمت شهدای خدمت حضوری گسترده و پرشور در کنار صندوق‌های رای خواهند داشت.

 

وی بیان داشت: شهید رئیسی خستگی ناپذیر بود پس باید دنبال کسی باشیم که در تراز و خط انقلاب اسلامی باشد.

 

حجت الاسلام قربانی گفت: فردی عادل، صادق، فقیه و در یک‌کلام باتقوا‌ترین فرد را بعنوان رییس جمهور انتخاب کنیم.

 

 

برچسب ها: انفجار ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.