فرماندار ویژه لارستان:

برای چانه زنی بهتر در رفع تحریم‌ها باید در انتخابات شرکت کنیم

فرماندار ویژه لارستان گفت: به خاطر اقتدار ایران عزیز و همچنین عزت در فضای بین المللی و چانه زنی بهتر برای رفع تحریم‌ها باید در انتخابات شرکت کنیم.

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان امروز جمعه ۸ تیرماه پس از حضور پای صندوق در ساعات اولیه شروع رای گیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به خاطر اقتدار ایران عزیز و همچنین عزت در فضای بین المللی و چانه زنی بهتر برای رفع تحریم‌ها باید در انتخابات شرکت کنیم و هیچ تردیدی نداشته باشیم.

او اضافه کرد: عزت و آبروی ما در گرو حضور مردم پای صندوق‌های رای است و دوام و قوام و آبروی نظام جمهوری اسلامی و ایران عزیز به پشتیبانی مردم است.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: یکی از نمود‌های اعلام این پشتیبانی از نظام و از ایران قوی مشارکت مردم در انتخابات است.

دهقان بیان کرد: در لارستان ۱۰۶ شعبه رای گیری پیش بینی شده که از این تعداد ۸۱ شعبه ثابت و ۲۵ شعبه سیار است و هچنین حدود ۳ هزار نفر امور اجرایی انتخابات را به عهده دارند و ۵۵۰ خودرو برای انجام انتخابات در این حوزه انتخابیه به کار گرفته می‌شود.

تکمیل حماسه بدرقه شهیدان با حضور حداکثری در انتخابات

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر نمازی رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان لارستان نیز که به همراه فرماندار این شهرستان در شعبه رای گیری حاضر شده بود، بیان کرد: مردم برای تکمیل حماسه بدرقه شهیدان حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

او افزود: رای به هر کدام از ۴ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رای به اصل انقلاب و نظام و خون شهداست.

نمازی اضافه کرد: هر کسی که پای صندوق‌ها حضور پیدا می‌کند سعی کند برای حضور حداکثری یک یا چند نفر از دوستان یا اعضای خانواده را نیز با خود همراه کند.

فرماندار ویژه لارستان با هیات همراه خود به چند شعبه دیگر نیز سرکشی کرد و ضمن خداقوت به آن ها، مسائل و مشکلات احتمالی را از رئیس شعبه جویا شد.

شهرستان لارستان در جنوب استان فارس و در فاصله ۳۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار