قاچاق سوخت، یک خودرو را به آتش کشید/ مصدومیت یک نفر در حادثه آتش سوزی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آتش‌سوزی مهیب یک دستگاه خودرو و حریق گسترده به علت حمل سوخت قاچاق در کرمان خبر داد.

 ابراهیم بابایی با اشاره  به  آتش‌سوزی مهیب یک دستگاه خودرو و حریق گسترده به علت حمل سوخت قاچاق در کرمان، گفت: این آتش‌سوزی که با تلاش آتش‌نشانان مهار و از سرایت آن به دیگر نقاط جلوگیری شد، یک مصدوم برجای گذاشت و زمان وقوع آن، حوالی ظهر امروز بود.

وی محل این حادثه را یک حیاط‌خلوت در یک منطقه مسکونی اعلام کرد و بیان داشت: این محل که از آن به‌عنوان انبار سوخت قاچاق، استفاده می‌شده، در خیابان ابوذر جنوبی قرار داشته و افراد سودجویی در این محل در حال پمپاژ سوخت بوده‌اند که حادثه رخ می‌دهد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از استقرار ۴ بشکه سوخت قاچاق در انبار یادشده خبر داد و تصریح کرد: شعله‌های آتش به بخش‌هایی از ساختمان نیز سرایت کرده بود و در صورت انفجار بشکه‌های حاوی مایعات قابل اشتعال، می‌توانست تا شعاع ۱۰۰ متری را از بین ببرد که با ورود به‌موقع و سریع تیم‌های امدادی و اطفای حریق، از این اتفاق شوم پیشگیری شد.

وی ادامه داد: بیش از ٨٠٠ لیتر بنزین در این ساختمان انبار شده بود که اگر آتش‌نشانان دیرتر عمل کرده بودند، این حادثه می‌توانست ضمن خسارت به خانه‌های اطراف، تلفات جانی هم داشته باشد.

بابایی افزود: ۲ خودروی آتش‌نشانی و ١٠ نیروی اطفای حریق و امدادونجات سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمان، در مهار این آتش‌سوزی مشارکت فعال داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار