بستن ورودی‌های فرعی به آرامستان بهشت کریمان

سرپرست آرامستان‌های شهرداری کرمان از بستن ورودی‌های فرعی به آرامستان بهشت کریمان در شهر کرمان خبر داد.

محسن محمدی با اشاره به بستن ورودی‌های فرعی به آرامستان بهشت کریمان، گفت: یکی از مشکلات آرامستان بهشت کریمان، وجود یک ورودی فرعی به این آرامستان بود که باعث ایجاد بی‌نظمی، ترافیک و افزایش تخلفات رانندگی و احتمال تصادفات می‌شد.

وی ادامه داد: این ورودی فرعی نسبت به ورودی اصلی، در حالت گردش به راست قرار داشت و به پارکینگ این مجموعه می‌رسید؛ بنابراین، افرادی که از این بخش وارد پارکینگ می‌شدند، در هنگام بازگشت نیز بدون توجه به خلاف‌بودن مسیر بازگشت، وارد آن می‌شدند که خطرات و اعتراضاتی را به‌همراه داشت.

سرپرست آرامستان‌های شهرداری کرمان با بیان اینکه ورودی مذکور به‌دلایل یادشده بسته شد، بیان داشت: دو معبر دیگر در دو طرف گلبرگ ۲۰۱ نیز وجود دارد که برای جلوگیری از بی‌نظمی و وقوع حوادث رانندگی بسته شدند.

وی تصریح کرد: مجموعه آرامستان بهشت کریمان و تمام مسیر‌های اطراف و منتهی به آن، به علائم ترافیکی مجهز شده است.

محمدی با قدردانی از مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان، به‌خاطر همکاری‌های خوب، ادامه داد: به‌منظور رفت‌وآمد ایمن به این آرامستان و مدیریت ترافیک در محدوده آن، روز‌های پنج‌شنبه و در اعیاد ملی و مذهبی که مردم بیشتر به زیارت قبور می‌روند، ۵ نفر نیروی انتظامات با کاور مشخص و تابلو‌های در دست مردم را هدایت می‌کنند.

وی از نامه‌نگاری اداری با پلیس راهور کرمان، برای کنترل بیشتر مسیر این آرامستان نیز، خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار