ایساتیس مستندی برای رهایی

اکران اختصاصی فیلم ایساتیس، پرمخاطب‌ترین فیلم گروه هنر و تجربه و پرفروش‌ترین مستند سینمای ایران با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می‌شود.

 مستند ایساتیس به کارگردانی علی رضا دهقانی یکشنبه (۱۰ تیر ماه) ساعت ۱۹:۳۰ در سینما تک یزد با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اکران می شود.

علی رضا دهقانی کارگردان این اثر در خصوص این اقدام خیرمندانه گفت: تصمیم گرفتم تا با یک اکران اختصاصی و اختصاص فروش یک سانس از این فیلم سهم کوچکی در کمک به آزادی زندانیان غیر عمد داشته باشم و بتوانم قدم کوچکی در کمک به آزادی یک زندانی غیر عمد بردارم.

گفتنی است ایساتیس مستندی است شاعرانه از یزد که در مدت زمان ۷۵ دقیقه به تصویرگری از میراث ملموس و ناملموس این استان میپردازد که تا کنون در ۲۵ جشنواره ملی و بین المللی برگزیده شده و دی ماه سال گذشته تا کنون در سینما‌های کشور به عنوان پر مخاطب‌ترین فیلم مستند سینمای ایران در حال اکران است.

نیکوکارانی که میخواهند با تماشای این فیلم در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد سهیم باشند میتوانند با خرید بلیط از سایت سینما تیکت و یا با حضور در گیشه سینما اقدام به خرید بلیط این اثر نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.