دومین دوره طرح آفتاب کتاب در آذربایجان‌غربی آغاز شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت، دومین دوره مجموعه برنامه‌های فرهنگی ترویجی این نهاد با عنوان طرح آفتاب کتاب آغاز شد.

خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: غنی سازی اوقات فراغت و ترویج کتابخوانی در طول تابستان از جمله اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: این طرح با محوریت مهارت افزایی و کسب و کار در قالب مجموعه برنامه‌های فرهنگی ترویجی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان ویژه سه گروه سنی کودک- نوجوان، جوان و بزرگسال و با حضور اساتید و مربیان مجرب و متخصص اجرا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی ادامه داد: نقد کتاب، نمایشنامه‌خوانی، قصه‌گویی، شعرخوانی، جلسات محافل ادبی، بازی‌های خلاق، آموزش تفکر فلسفی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف با هدف مهارت افزایی و تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) شامل کسب و کار، شیوه‌های شاد زیستن، ازدواج موفق، کلاس‌های هنری و آشنایی با قرآن از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این طرح است.

معصومی اضافه کرد: کارگاه و ویژه‌برنامه‌های مختلف برای گروه‌های خاص از جمله نابینایان، ناشنوایان نیز در قالب این طرح اجرا می‌شود.

نخستین دوره این طرح، تابستان پارسال برگزار شد که به دلیل استقبال عموم و درخواست مخاطبین، دومین دوره آن در تابستان سال جاری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها مراجعه و یا با شماره ۳۳۴۸۷۴۳۳-۰۴۴ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.