مدیر درمان تامین اجتماعی قم گفت: بزرگترین تسویه مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد استان با رقمی بالغ بر ۲۶۸ میلیارد تومان انجام شد.

سید مهدی محصل گفت: با این اقدام، گام مهمی در کاهش مشکلات مالی شرکای اجتماعی حوزه درمان استان قم برداشته شد.

 مدیر درمان تامین اجتماعی قم عنوان کرد: مطالبات دانشگاه علوم پزشکی تا پایان آذرماه ۱۴۰۲، مراکز غیر دانشگاهی تا پایان دی‌ماه ۱۴۰۲ و مطالبات پزشکان تا پایان سال ۱۴۰۲ پرداخت شد.

محصل اشاره به دغدغه سازمان تامین اجتماعی در پرداخت به موقع مطالبات مراکز طرف قراداد تامین اجتماعی، ادامه داد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم با پیگیری‌های مستمر در تلاش است تا با تامین منابع مورد نیاز، مطالبات مراکز طرف قراداد را به روز رسانی نماید.

 مدیر درمان تامین اجتماعی قم در ادامه گفت: سال گذشته با واریزی جدید بیش از یک هزار و ۳۷۸ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قراداد تامین اجتماعی در استان قم پرداخت شده که بر اساس بررسی اسناد ارسالی مراکز طرف قراداد، ۲۱۷ میلیارد تومان از مطالبات باقی مانده‌است که با تامین منابع جدید، پرداخت‌ها به روز رسانی خواهد شد.

محصل با تاکید بر لزوم پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد، بیان کرد: مراکز درمانی طرف قرارداد مصداق بارز مشارکت مردم در امر درمان است و ما نیز همه تلاش خود را در انجام به موقع تعهدات به کار خواهیم گرفت.

 مدیر درمان تامین اجتماعی قم تصریح کرد: مدیریت درمان قم در استان با ۷۶۱ مرکز طرف قرارداد می‌باشد که هشت بیمارستان طرف قرارداد در سال گذشته به بیش از ۶۸ هزار بیمار تحت پوشش تامین اجتماعی خدمات بستری ارائه کرده‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار