رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم :

بزودی بخشی از مطالبات و معوقات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم پرداخت می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با پیگیری‌های انجام شده و پرداخت مطالبات دانشگاه از بیمه تامین اجتماعی و در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان بزودی بخشی از مطالبات و معوقات پرداخت می‌شود.

در بازدید عیدانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از مجتمع آموزشی درمانی شهید بهشتی _ امیرالمومنین علیه السلام، که به همراه دکتر پرهام رئیس و دکتر یوسفی مدیر و دیگر مسوولان این مجتمع انجام شد، دکتر مهدی مصری با حضور در بخش مختلف ضمن خداقوت به کارکنان و کادر درمان و تبریک عید سعید قربان، از تلاش‌های آنها در ارائه خدمات درمانی به بیماران تجلیل کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت با پیگیری‌های انجام شده و پرداخت مطالبات دانشگاه از بیمه تامین اجتماعی و در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان بزودی بخشی از مطالبات و معوقات پرداخت می‌شود.

دکتر مصری ادامه داد افزایش حقوق کارکنان در قالب ترمیم حقوق و نیز افزایش میزان رقم اضافه کار به صورت جدی در وزارت بهداشت دنبال می‌شود تا مقدمات اجرایی آن فراهم و به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شود.

وی تاکید کرد از دیگر سیاست‌ها و برنامه ریزی در حال اجرای دانشگاه افزایش و تقویت موضوعات رفاهی کارکنان در قالب تسهیلات بانکی، کارت‌های اعتباری و افزایش ظرفیت اماکن اقامتی است.

دکتر مهدی مصری همچنین با حضور بر بالین برخی بیماران بستری در بخش‌های مختلف از نزدیک در جریان روند درمان بیماران قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار