معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، گفت: در ماه محرم امسال بیش از ۱۰ هزار مبلغ در سراسر کشور به فعالیت‌های تبلیغی خواهند پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اعلام خبر اعزام بیش از ۱۰ هزار مبلغ در ایام ماه محرم به سراسر کشور، گفت: ایام تبلیغی از روز شنبه شانزدهم تیرماه مصادف با شب اول محرم آغاز می‌شود و مبلغان در مکان‌های تبلیغی خود مستقر شده و به مدت ۱۲ روز فعالیت‌های تبلیغی خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد به آمادگی هر چه بیشتر دفتر تبلیغات اسلامی برای ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های تبلیغی در ماه محرم اشاره کرد و گفت: محتوا‌های متنوع تبلیغی در قالب‌ها و شاخه‌های مختلف از جمله: رهتوشه عمومی رهتوشه ویژه مباحث خانواده رهتوشه مرتبط با موضوعات محرم و عاشورا و رهتوشه ویژه مناطق محروم، تهیه شده و در تارنمای بلاغ قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، برگزاری سلسله نشست‌های راویان مکتب حسینی را از جمله اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی برای آمادگی هرچه بیشتر مبلغان معرفی کرد و گفت: در این سلسله نشست‌ها مباحثی مانند جنگ رسانه‌ای و جهاد تبیین توسط اساتیدی همچون آیت الله هاشم الحیدری (معاون حشد الشعبی عراق) حجج اسلام و المسلمین نظری منفرد، دسمی و رنجبر مورد مورد وصل بحث و بررسی قرار می‌گیرد و روزانه بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ مبلغ به صورت حضوری و بسیاری از مبلغان به صورت مجازی از این مباحث بهره‌مند می‌شوند. 

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه به برخی از موضوعات فعالیت‌های تبلیغی در محرم امسال اشاره کرده گفت: در این فصل تبلیغ مبلغان به موضوعاتی همچون تبیین قیام امام حسین علیه السلام، ویژگی‌های امام حسین علیه السلام و اصحاب و یاران باوفای حضرت، جهاد تبیین و ربط و ارتباط نظام و انقلاب اسلامی با قیام امام حسین علیه السلام خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی،  در پایان به صدور احکام تبلیغی برای بیش از ۸۰۰۰ مبلغ ایام ماه محرم امسال اشاره کرد و گفت: طلاب حوزه‌های علمیه و مبلغان خواهر و برادر می‌توانند تا روز شنبه ۱۶ تیر با مراجعه به تارنمای سمتا نسبت به ثبت نام و اعزام در ماه محرم اقدام کنند.

برچسب ها: ماه محرم ، اعزام مبلغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار