موانع تولید ۲۴ واحد صنعتی، تولیدی، تجاری و کشاورزی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری بررسی و رفع شد.

محمدکاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در این نشست با تاکید بر اهتمام جدی دولت در رفع مشکلات بخش خصوصی، گفت: همکاری بین‌بخشی برای رفع موانع تولید در چهارمحال و بختیاری و رونق فعالیت‌های اقتصادی ضروری است.

وی افزود: در چارچوب قانون برای رفع موانع واحد‌های مشکل‌دار از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده می‌شود.

منزوی در خصوص مصوبات این نشست، اضافه کرد: تامین حامل‌های انرژی از جمله گاز، تقلیل میزان ساخت مسقف در محل طرح صنعتی، اخذ سند پیشرفت فیزیکی، صدور مجوز موقت، عدم ثبت رفع تعهد ارزی، معافیت مالیاتی، استمهال تسهیلات از جمله مشکلات واحد‌های تولیدی استان بود که پس از نظرات کارشناسی با ارائه راهکار رفع شدند.


بیشتر بخوانید


فضل‌الله رحمتی مدیرکل سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: صدور پروانه استیجاری یکساله، رفع تصرف زمین با حکم قضایی، تعیین تکلیف تسهیلات دریافتی از دیگر مصوبات این نشست بود.

وی ادامه داد: اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با جدیت انجام و گزارش آن در نشست بعدی ستاد مطرح و از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۹:۱۱ ۱۴ تير ۱۴۰۳
شهرکرد مگر چقدر جمعیت داره که این همه جوان بی کار داره برای شهرکرد چکار کردین جوانان را آواره ی شهرهای دیگر کردن ومعتاد کردن هنر نیست
آخرین اخبار