مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک چهارمحال و بختیاری گفت: با استقرار آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در طرح نهضت ملی مسکن در محله ۳۴ منظریه، هفت هزار و ۴۳۰ مورد انواع آزمایش حفاری و بتن انجام شد.

کامران حبیب‌پور اظهار داشت: از طریق دستگاه انحصاری و تخصصی راه‌های چهارمحال و بختیاری با سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت در سطح جاده اسکن و مشکلات آن برای اصلاح و رفع به کارفرما اعلام می‌شود.

وی افزود: در سه سال اخیر عملیات حفاری در ۸۱ پروژه چهارمحال و بختیاری یک‌هزار و ۱۶۰ مورد آزمایش برای سه هزار و ۳۱۰ متر حفاری انجام شده است.


بیشتر بخوانید


حبیب‌پور تصریح کرد: در این مدت ۷۳ هزار و ۲۵۰ مورد عملیات خاکی، ۵۰ هزار مورد عملیات آسفالتی، هزار و ۱۰۰ اکیپ‌روز کنترل جوش و ۱۰۳ هزار و ۴۲۳ مورد آزمایش‌های مقاومت مصالح در چهارمحال و بختیاری انجام شد.

گفتنی است؛ سهم چهارمحال و بختیاری از طرح نهضت ملی مسکن کشور در دولت سیزدهم ۵۷ هزار و ۱۴۹ واحد مسکونی است که از این تعداد تاکنون ساخت ۱۸ هزار و ۶۵۳ واحد مسکونی آغاز و زمین مورد نیاز برای ۳۲ هزار واحد مسکونی تامین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۴ تير ۱۴۰۳
رشد ساخت و ساز در شهرستانهای دوازده گانه استان سبب جلوگیری از مهاجرت و همچنین باعث رشد و پیشرفت و شکوفایی و پویایی همه شهرهای شهرستانهای دوازده گانه استان خواهد شد
آخرین اخبار