وجود بیش‌ از ۳۵۰ پروژۀ فعال راهداری در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت:بیش‌از ۳۵۰ پروژۀ فعال در این اداره‌کل داریم و درصدد هستیم که مبلغ ۱۵۵۰‌میلیارد از این پروژه‌ها را تا پایان خردادماه افتتاح کنیم.

مرتضی شیروانی اظهار داشت: حدود ۹۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی لرستان طی دو سال اخیر روکش آسفالت شده‌است.

او اضافه کرد: ۱۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی لرستان به نیوجرسی مجهز شده‌است و روشنایی ۱۴۱ کیلومتر از محور‌های اصلی این استان نیز تأمین شده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با تأکید به وارادت ماشین‌آلات سنگین موردنیاز از خارج کشور، اعلام کرد: ۳۵ دستگاه اعم از بولدوزر، گریدر، لودر و بیل مکانیکی که در داخل مشابه نداشت به این سازمان منتقل شده‌است.

شیروانی با بیان ارتقا و ایمنی راه‌آهن لرستان، اظهار کرد: بیش‌از ۱۰۰ هزار تابلو و علائم رانندگی را در محور‌های مواصلاتی شهر‌های این استان نصب کرده‌ایم.

او با بیان کسب رتبۀ دوّم راهداری لرستان در کشور برای روشنایی محور‌ها در سال ۱۴۰۱، اضافه کرد: ۱۷۱ کیلومتر از محور‌های این استان نیز آسفالت شده‌است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با تأکید به افزایش دوبرابری اعتبارات نسبت به سال‌های گذشته، اذعان کرد: اعتبار این اداره‌کل ۱۸۰ میلیارد در سال ۱۴۰۰ و دولت قبل بود.

شیروانی با تأکید به انعقاد قرارداد‌های راهداری لرستان با اعتبار ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان یادآور شد: بیش‌از ۳۵۰ پروژۀ فعال در این اداره‌کل داریم و درصدد هستیم که مبلغ ۱۵۵۰‌میلیارد از این پروژه‌ها را تا پایان خردادماه افتتاح کنیم.

او با اشاره به سیل سال ۱۳۹۸ تأکید کرد: اقدامات بازسازی محور‌های لرستان حتی با پیگیری مسئولان کشوری و استانی فقط در حد راه‌شکافی و نصب پل‌های موقّت بود!

شیروانی با اظهار طی مراحل پایانی پل‌های سیل‌زده در لرستان، متذّکر شد: حدود ۱۵۰۰ متر از این پل‌ها احداث شده‌است و بازسازی پل‌های دیگر نیز در دست اقدام است.

برچسب ها: راهداری ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.