نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده بلوغ سیاسی و موقعیت شناسی آنها است، گفت: همه آحاد جامعه با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات در سرنوشت کشور سهیم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی با حضور در شعبه اخذ رأی در مدرسه آقا حسین‌بن علی (ع) شهر ایلام اظهار کرد: امروز همه کسانی که نسبت به آینده کشور دلسوز و متعهد هستند، در شعب اخذ رای حضور می‌یابند.

وی با اشاره به مشارکت جوانان و رأی اولی‌ها در انتخابات، افزود: این قشر در واقع سرباز‌های نظام و انقلاب هستند که با بصیرت و هوشیاری خود در مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور مشارکت می‌کنند.

حجت الاسلام مرادبیگی تاکید کرد: همانگونه که جوانان در انتخابات حضوری پرشور و خودجوش دارند، مشکلات و مطالبات این قشر نیز باید از سوی مسئولان پیگیری شود.

وی یادآور شد: دموکراسی ایران اسلامی به گونه‌ای است که عموم مردم امکان دخالت در تعیین سرنوشت کشور خود را با حضور در انتخابات دارند و با این حضور اجازه دخالت بیگانگان و معاندان در سرنوشت مملکت را نمی‌دهند.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای خبرگان رهبری ادامه داد: جوانان و رأی اولی‌ها ادامه دهنده راه شهیدان دوران دفاع مقدسند و هرکدام از آنها برای این مرز و بوم در حکم یک سردار سلیمانی هستند.

وی اضافه کرد: جوانان نسل جدید نشان داده‌اند که دشمن شناسی و بصیرت دارند و می‌توانند با مشارکت در انتخابات سرنوشت کشور خود را رقم بزنند.

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.