فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات ۱۵ تیرماه موجب تقویت نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف می‌شود، گفت: هر رأیی که به صندوق انداخته می‌شود در سرنوشت کشور اثر دارد.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در حاشیه حضور در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: مشارکت بالا اعتماد به نفس رئیس جمهور آینده را در بر خواهد داشت و رئیس جمهوری که با رأی بالا انتخاب شود با توان بیشتری می‌تواند کار کند.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور با انگیزه و با نشاط در پای صندوق‌های اخذ رأی ادامه داد: مردم با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی باید وظیفه دینی و ملی خود را انجام دهند.

وی بیان کرد: مشارکت مردم به معنی تقویت کشور و همبستگی بوده و مردم با انتخاب خود شخص اصلحی را انتخاب که بتواند برنامه‌های نظام را پیش ببرد، از استقلال کشور دفاع و برای رسیدگی به معیشت و نیاز عامه جامعه تلاش کند.

فرمانده سپاه ایلام با تاکید بر اینکه رأی هر ایرانی امروز اثر گذار است، افزود: ما حق اجتماعی داریم و نباید از آن محروم شویم، قانون به ما اجازه داده رأی دهیم و هر فردی دارای حق رأی مساوی است و باید از آن امروز استفاده کند.

وی بیان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند مشارکت مردم در انتخابات امروز پایین باشد ولی باید مثل دوره‌های گذشته حضور یابیم و به دشمن نشان دهیم ایرانی هستیم و مسلمان و برای استقلال، همبستگی و انسجام کشور تلاش می‌کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: ایلامی‌ها در سنوات گذشته نشان داده اند که حضور همیشگی در صحنه‌های حساس داشته و حماسه و مشارکت امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب تکمیل کننده حماسه بدرقه شهدای خدمت خواهند بود.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و بر پایه مردم شکل گرفته است، در صحنه‌های مختلف شاهد حضور قوی و با انگیزی مردمی بودیم و در انتخابات ریاست جمهوری به تبع آن شاهد آن حماسه هستیم.

وی یادآور شد: امروز یک حماسه دیگری است، مردمان استان ایلام در مقاطع مختلف نشان دادند که مردان و زنان حماسه هستند و به موقع حضور پیدا می‌کنند و در سرنوشت خود قدم موثر بر می‌دارند.

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.