فرماندار شهرستان آبدانان گفت: مردم فهیم شهرستان آبدانان با انگیزه و اراده‌ای امیدبخش در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور یافتند.

محمد رحمانی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی این شهرستان گفت: جمع آوری آرای مردم این شهرستان در ۶۹ صندوق اخذ رأی انجام و مردم نیز در نخستین دقایق آغاز رسمی روند دور دوم انتخابات در شعب حاضر و روند رأی گیری با تمام اجزاء و امکانات فنی و اداری در حال انجام است.

وی از جنب و جوش و استقبال مطلوب مردم از انتخابات در این شهرستان خبر داد و افزود: علی رغم اینکه عملیات اخذ رأی تازه شروع و کمتر از ۲ از فرایند رأی گیری گذشته است، اما خوشبختانه حضور مردم در پای صندوق‌های رای هم در شهر و هم در روستا بسیار چشمگیر و امیدوار کننده است.

فرماندار آبدانان با تقدیر از نقش ارزنده مردم ولایتمدار این شهرستان در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: انتظار داریم مردم آبدانان در این مرحله نیز با احساس مسئولیت، موقعیت شناسی و حفظ منزلت و استحکام جایگاه جهانی انقلاب اسلامی میزان مشارکت در انتخابات را دوچندان کرده و ارتقاء بخشند.

به گفته وی، روند اخذ آرای مردم در کمال امنیت و آرامش در سطح شهرستان در جریان است و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.