راهبران تحول در مدارس خراسان جنوبی در سال تحصیلی جدید شروع به فعالیت می‌کنند.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: توانمندسازی مراقبین سلامت، یکی از راهبرد‌های اساسی افزایش عملکرد، بهره وری و صیانت از سلامت جسم و روان مربیان است که نیازمند توجه به بعد روانشناختی است.

او از ابلاغ الگوی مدارس تراز سند تحول در بازه زمانی ۳ ساله خبر داد و افزود: در سال تحصیلی جدید ۱۰ درصد مدارس عادی و ۵۰ درصد مدارس خاص، زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.


بیشتر بخوانید


موسوی نژاد عنوان کرد: با مشخص شدن ابعاد و مولفه‌های مدرسه در تراز سند تحول بنیادین، می‌توانیم مدارس را بر اساس مولفه‌ها و شاخص‌هاس تعیین شده رتبه‌بندی کنیم به همین منظور برای هر ۱۰ مدرسه یک راهبر تحول در نظر گرفته شده است که بر چگونگی انجام فعالیت‌ها نظارت می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: مدارس تراز سند تحول بنیادین، دارای سه مرحله است که مرحله نخست آن تدوین الگوی مدرسه در تراز سند تحول است مرحله دوم ارزیابی وضع موجود مدارس و مرحله سوم طراحی و اجرای برنامه عمل برای هر مدرسه و برای رسیدن به جایگاه تحولی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.