مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: درحال حاضر ثبت‌نام اینترنتی کارت‌های سوخت بنزین نوشماره درحال انجام است و متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت درخواست کارت سوخت خود اقدام کنند.

 
انتظاری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: درحال حاضر ثبت‌نام اینترنتی کارت‌های سوخت بنزین نوشماره درحال انجام است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به به آدرس اینترنتی FCS.niopdc.ir نسبت به ثبت درخواست کارت سوخت خود اقدام کنند.

انتظاری افزود: اوخر اردیبهشت ماه سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت سوخت با توجه به لزوم استفاده از کارت هوشمند سوخت با هدف توسعه دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان و همچنین کاهش زمان تحویل کارت هوشمند سوخت رونمایی شد و طی هفت تا ۱۰ روز، کارت سوخت برای متقاضیان صادر می‌شود.

وی اعلام کرد: همه زیرساخت‌های مورد نیاز ثبت‌نام اینترنتی کارت هوشمند سوخت المثنی آماده‌سازی شده و سامانه نیز بزودی فعال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهمن مرادیان
۲۰:۰۵ ۱۵ شهريور ۱۴۰۳
با سلام،
احتراما به استحضار می‌رساند که سایت fcs.niopdc.ir برای ثبت‌نام کارت سوخت راه‌اندازی شده است، اما پس از گذشت چندین ماه هنوز کارت‌های سوخت صادر نشده‌اند. پیگیری‌های ما از طریق شماره ۰۹۶۲۷ همواره با پاسخ "صبر کنید" مواجه شده است.
از شما خبرنگاران محترم خواهشمندیم صدای ما در موضوع  پیگیری عدم صدور کارت‌های سوخت در این سایت باشید.
و از مسئولان مربوطه  بپرسید که برای صدور یک کارت سوخت، چه مدت زمانی باید منتظر بمانیم ؟ اگر سازمان ملی پخش فرآورده های نفتی قادر به صدور کارت‌ها در مدت زمان معقول نیست، چرا مردم را به ثبت‌نام در این سایت تشویق کردند و با این کار، هزینه و وقت مردم را هدر دادنند؟
اکنون تعدادی از مردم که از طریق این سایت ثبت‌نام کرده‌اند، در انتظار و بلاتکلیفی قرار دارند. دلیل این بلاتکلیفی این است که به گفته اپراتور  09627  اگر این افراد از طریق پلیس+۱۰ نیز برای کارت سوخت ثبت‌نام کنند و بعد چندماه از طریق سایت هم کارتی صادر شود ، به گفته اپراتور 09627 دو کارت صادر شده و هر دو کارت غیرفعال خواهند شد.
لذا ما عاجزانه درخواست داریم موضوعات فوق را پیگیری و مشکلات پیش‌آمده را در اسرع وقت با مسئولان مرتبط مطرح نمایید تا مردم بتوانند بدون دغدغه از خدمات کارت سوخت بهره‌مند شوند.
با سپاس از زحمات و پیگیرهای شما خبرنگاران پرتلاش و دلسوز
آخرین اخبار