مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: سیستم کنترل کیفیت خدمات فرودگاهی در ۲۲ فرودگاه کشور در جهت خدمات اربعین راه اندازی شد.

رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در برنامه سلام خبرنگار با بیان اینکه سفرهای اربعینی از قبل شروع شده و در حال اوج گرفتن است گفت: ۲۲ فرودگاه کشور درگیر ارائه خدمات به زائران است به ویژه فرودگاه‌های غربی از جمله ایلام ، کرمانشاه، و فرودگاه های امام و مهرآباد درگیر است.

وی افزود: سیاست بر این شد پروژه های انتقال مسافران مثل ایلام ،کرمانشاه و از طریق اتوبوس به خاک کربلا را خواهند داشت.

او بیان کرد: امسال در فرودگاه های کشور سیستم ارزیابی کنترل کیفیت ارائه  خدمات به زائران  راه اندازی شده است و سیستم نظر سنجیدر این بخش ایجاد شده  که به صورت  برخط  اقدام به ارزیابی سیستم کیفیت خدمات ارائه شده می کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در تمامی فرودگاه های کشور  که به زائران خدمات ارائه می کند کنسول ها مستقر شده و زائران به ۴ شیوه  سطح بندی فرودگاه ها  را ارزیابی می‌کنند.

او گفت: در ۲۲ فرودگاه کشور که  پروازهای اربعین مستقر شده این سیستم قرار گرفته است.

نخجوانی  افزود: رونمایی از اطلس جامع سرمایه گذاری در فرودگاه های کشور و سند هوشمند سازی فرودگاه‌ها که در قانون برنامه هفتم اعلام شده که وزارت راه و شهرسازی مکلف شده نسبت به واگذاری و کاهش تصدی گری در بخش سرمایه گذاری اقدام کند.

خبرنگار:محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار