مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از بهره‌برداری از ۴۱ طرح زیرساختی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در هفته دولت خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها افزون بر ۴۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سید مسعو عظیمی گفت: از این تعداد ۱۲ طرح صنعتی و تولیدی است که با سرمایه‌گذاری ۳۸۶۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰۰ نفر آماده بهره‌برداری است.

او، از مهم‌ترین طرح‌های صنعتی آماده بهره‌برداری را کارخانه تولید موتورسیکلت در شهرک صنعتی چنارشاهیجان، واحد‌های بسته‌بندی خرما و میوه در شهرک صنعتی جهرم، بسته‌بندی انواع گوشت در شهرک صنعتی مهر، ۳ واحد تولید سبد میوه در شهرک صنعتی میمند، واحد‌های تولیدی تولید پودر، نوشیدنی و ژل آلوورا، نوار آبیاری و محصولات لوازم خانگی در شهرک صنعتی لامرد واحد تولید شیره خرما، لواشک و پوره میوه در شهرک صنعتی سپیدان و واحد تولید نبات در شهرک صنعتی فتح‌آباد مرودشت اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از بهره‌برداری از ۲۹ پروژه زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در راستای توسعه کیفی شهرک‌های صنعتی اجرا شده است.

عظیمی، از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی آماده افتتاح را پروژه‌های تامین آب شامل اجرای خط انتقال، شبکه توزیع و احداث مخازن و عملیات حفر در شهرک‌های صنعتی فتح‌آباد مرودشت، فیروزآباد، داراب، گراش، خرم‌بید، نی‌ریز و بیضا، پروژه‌های زیرسازی معابر و آسفالت و تامین راه دسترسی در شهرک‌های صنعتی کوه‌چنار، کازرون، بزرگ شیراز و سپیدان ۳، پروژه تامین گاز شامل احداث سبکه داخلی توزیع در شهرک صنعتی سپیدان، پروژه‌های روشنایی معابر و تامین برق در شهرک‌های صنعتی استهبان، گراش، بزرگ شیراز، نی‌ریز، آباده طشک، لار، خرم‌بید، سپیدان و فتح‌آباد مرودشت، پروژه مخابرات و خط انتقال فیبر نوری شهرک صنعتی قیروکارزین و پروژه شبکه داخلی فاضلاب شهرک روزبدان فیروزآباد اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: علاوه بر افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی و زیرساختی، آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی برخی طرح‌ها نیز در هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار