مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس امسال با راه اندازی یک هزار واحد تولیدی، صنعتی و صنفی در حال ساخت و ساز به تولید کنندگان کمک می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در پیام نوروزی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها، مهمترین برنامه امسال این شرکت را تلاش به منظور تحقق بیانات رهبری در زمینه ارتقای وضعیت تولید در شهرک‌های صنعتی با افزایش پشتیبانی و حمایت از واحد‌های صنعتی و نیز تلاش برای رفع مشکلات تولید اعلام کرد. 
                                                                                                                                                                                                     
او، بیان کرد: اجرای طرح‌های توسعه‌ای در ۱۰ شهرک صنعتی و بهره برداری از ۲ شهرک صنعتی جدید از برنامه های امسال شرکت شهرک‌های صنعتی فارس است.
 
فتوحی، تصریح کرد: علاوه بر آن حمایت‌های جدی برای بهره برداری از حداقل یک هزار واحد تولیدی و صنعتی و صنفی در حال ساخت و ساز  تلاش می شود رشد شاخص‌های توسعه صنعتی استان فارس به سمت وضعیت مطلوب‌تر با سرعت بیشتری ادامه یابد.
 
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، ادامه داد: امسال به منظور حمایت از سرمایه گذاران، مشوق‌های ویژه‌ای در شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته می شود د تا فعالیت بیشتری را در بخش تولید  داشته باشیم.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.