فرماندار راسک گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی در توسعه زیرساخت‌ها، توجه به مرز، اجرای طرح‌های بزرگ و کوچک و حل بسیاری از مشکلات پیش رو در شهرستان مرزی دور افتاده راسک ستودنی است.

سلیم کدخدا با تاکید بر اطلاع رسانی مسوولان از خدمات نظام در این خطه از ایران اسلامی اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای انعکاس خدمات نظام بود که در این راستا خدمتگزاران مردم و کارگزاران دولت در شهرستان راسک از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی با ادای احترام به مقام والای همه شهدای راه خدمت و دولت افزود: از تلاش‌ها و خدمات شایسته همه عوامل زیر مجموعه دستگاه‌های دولتی و اجرایی سطح شهرستان اعم از مسئولان، کارکنان و کارشناسان تابعه صمیمانه قدردانی می‌کنم.

فرماندار راسک با اشاره به اینکه کارمند و مدیر نمونه شدن یک عنوان است، اما در عمل به معنای رونمایی از تلاش‌های صادقانه و شایستگی و توانمندی یک ساله شما در حوزه‌های مسوولیت است، افزود: ارزش و معیار و عیار کارمند و کارشناس به میزان تخصص تعهد کارآمدی و مسئولیت پذیری اوست.

وی ادامه داد: بین کارایی و بهره‌وری کارکنان، سرعت و کیفیت ارتقا پیشرفت حرفه‌ایی و اداری آنان ارتباط مستقیم وجود دارد و خداوند متعال و دولت، مسوولیت گشایش بسیاری از گره‌های زندگی مردم را به ما و شما بخشیده است.

کدخدا بر تقویت، تأثیرگذاری، افزایش بهره وری فردی و کارآمدی شغلی تاکید کرد و افزود: مسوولان و کارمندان دولت ظرفیت فکری و عملی خود را مستمر و مکرر افزایش دهند و با کسب اندوخته و ذخیره تجربه و آگاهی‌های عمومی و تخصصی را به صورت ارادی متوقف نکنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار