فرماندار فامنین:

آسیب یک هزار و ۲۲۰ واحد مسکونی از سیلاب

فرماندار فامنین گفت: بروز سیلاب به یک هزار و ۲۲۰ واحد مسکونی شهری و روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.

آسیب یک هزار و ۲۲۰ واحد مسکونی از سیلاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید مجید شماعی فرماندار فامنین  بیان کرد: ۴۰۰ واحد مسکونی واقع در ۴۸ روستا به طور کامل تخریب شد و ۵۰۰ واحد مسکونی ۴۲ روستا آسیب دیده است.

وی اضافه کرد: به ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی از نظر معیشتی خسارت وارد شد و بروز سیلاب و گل و لای ناشی از آن به تمامی وسایل خانه خسارت وارد کرده است.

فرماندار فامنین اظهار داشت: ۲۰ واحد مسکونی شهری واقع در فامنین و ماماهان خسارت دیدند و علاوه بر این در حوزه کشاورزی، سوله متعلق به تعاون روستایی واقع در روستای «چپقلو» آسیب وارد شد.

شماعی ادامه داد: بروز سیلاب در فامنین به سه هزار و ۲۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی ۶۴ میلیارد ریال خسارت زد که علاوه بر این خسارت وارده به ۱۳ رشته قنات هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی ورود خسارت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به چهار کانال آبرسانی، ۲ میلیارد ریال به چهار سد آبی و استخر، ۷۲ میلیارد ریال به ۲۵۰ انبار علوفه، ۵۴ میلیارد ریال به ۱۸۰ دامداری، تلف شدن ۱۰۰ راس دام به ارزش ۲ میلیارد ریال و خسارت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی به پنج دستگاه ادوات کشاورزی از آثار بروز سیلاب در فامنین عنوان کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

سیلاب به ۱۲۲۰ واحد مسکونی فامنین آسیب زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار