استاندار آذربایجان‌غربی بر لزوم معرفی الگو‌های برتر دانش‌آموزی تاکید کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تبریک موفقیت‌های دانش آموزان استان در عرصه‌های مختلف علمی گفت: دانش‌ آموزان برتر در عرصه‌های مختلف به جامعه معرفی شوند تا برای سایرین الگو باشند.

محمدصادق معتمدیان با تاکید بر لزوم تقویت و تکمیل زیرساخت‌های آموزشی در استان، افزود: ساخت کلاس‌های درس و تجهیز مدارس به امکانات به‌روز جزو الزامات است.

سرانه پایین کلاس در استان باید با جدیت جبران شود

وی همچنین خاطرنشان کرد: پایین بودن سرانه کلاس در استان که حاصل سال‌ها عقب‌ماندگی است، باید با جدیت پیگیری و جبران شود تا دانش‌آموزان در شرایط بهتری تحصیل کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید و ضرورت تامین اقلام تحصیلی دانش‌آموزان بی بضاعت نیز اشاره کرده و افزود: نهاد‌های حمایتی و خیران در این حوزه ورود کنند تا دانش‌آموزان دارای مشکل، نسبت به ادامه تحصیل ترغیب و تشویق شوند.

معتمدیان با بیان اینکه حفظ منزلت و شان افراد در ارائه کمک‌های اعطایی باید مورد توجه باشد ادامه داد: مشارکت اقشار مختلف مردم در این پویش‌ها بسیار مهم است و عملکرد متولیان باید به گونه‌ای باشد که مردم احساس کنند که این کمک‌ها به دست افراد واجد شرایط می‌رسد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به کسب رتبه برتر کنکور توسط یکی از دانش‌آموزان استان، اضافه کرد: این کسب رتبه برتر نشان می‌دهد که هرچه کیفیت تحصیل در کلاس‌های درس بهبود یابد، در نتیجه می‌توانیم به آینده درسی فرزندان استان نیز امیدوار باشیم.

مقام ارشد اجرایی در استان با قدردانی از تلاش خانواده و معلمان این دانش‌آموز، افزود: چنین افتخاری تنها در سایه لطف خدا، تلاش خودِ دانش‌آموز و حمایت اولیا و مربیان رخ داده و امیدواریم همچنان شاهد درخشش فرزندان استان باشیم.
 
در پایان این جلسه، استاندار آذربایجان‌غربی با اهدای لوح سپاس و هدایایی، از دانش‌آموز برتر کنکور "امیرمحمد درستی" قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.