دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری اعضای ۲ باند سرقت احشام در قم خبر داد و گفت: این سارقان حرفه‌ای غیربومی که با خودرو‌های پلاک جعلی از استان‌های دیگر برای سرقت به قم آمده بودند، به بیش از ۳۰ فقره سرقت احشام به ارزش بیش از ۶ میلیارد تومان متهم می‌باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب گفت: در پی اعلام شکایات متعدد از سرقت مشابه احشام از دامداری‌ها، پرونده در شعبه ۲۲ دادیاری دادسرای قم تشکیل و تحقیقات آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب قم عنوان کرد: با صدور دستورات قضایی و اقدامات پلیس آگاهی قم یک باند از متهمان سابقه‌دار در حین ارتکاب جرم و اعضای باند دیگر در شهریار دستگیر و پس از تحویل به مقام قضایی با صدور قرار تامین روانه زندان شدند.

حجت الاسلام غریب با اشاره به این‌که سرقت احشام یکی از سخت‌ترین انواع سرقت به لحاظ کشف و پیگیری است، گفت: با وجود این‌که سارقان حرفه‌ای این باند با استفاده از پلاک‌های جعلی و سایر اقدامات درصدد مخفی کردن رد پای خود در سرقت‌ها بودند، اما با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته مقام قضایی و ضابطین قضایی استان قم، متهمان این باند‌ها به دام افتادند.

دادستان عمومی و انقلاب قم با تاکید بر برخورد قاطع قانونی با سارقان در تمامی مراحل رسیدگی پرونده و ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت مردم، تصریح کرد: سارقان از تسهیلات و ارفاقات قانونی بهره‌مند نخواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار