انهدام باند سارقان احشام در قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم از انهدام باند سارقان احشام و کشف ۱۸ راس گوساله سرقتی در استان خبر داد.  

سرهنگ جعفر عباسعلی پور اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت‌های احشام از دامداری‌های سطح استان  قم، باعث شد تا موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قم قرار گیرد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارقان در محل‌های فاقد دوربین و خلوت و با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵  و نیسان  به دامداری‌های سطح استان اعزام  و احشام که عموماً از نوع گوساله را سرقت و بصورت پیاده اقدام به جا به جایی آن به سمت تهران می‌کرده اند. 

سرهنگ عباسعلی پور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات فنی و اطلاعاتی به صورت ویژه جهت شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد:  در اطلاعات و سرنخ‌های  به دست آمده مشخص شد سارقان ۳ نفر غیربومی بوده و با استفاده از خودروی پژو ۴۰۵ به محل‌های مورد نظر عزیمت و بعد از سرقت  احشام مسروقه را به محلی دورتر از محل نگهداری احشام انتقال و پس از بارگیری با استفاده ازیک دستگاه خودروی نیسان از محل متواری می‌شوند. 

وی بیان داشت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان محل  اختفاء سارقان  و احشام مسروقه در استان تهران شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی دو اکیپ از مأموران عملیاتی اداره مبارزه با سرقت  پلیس آگاهی استان قم به محل عزیمت  و طی عملیاتی غافلگیرانه ۳ نفر متهم که داخل قلعه‌ای مخفی شده بودند را دستگیر کردند.

سرهنگ عباسعلی پور ابراز داشت: در بازرسی از محل،  تعداد ۱۸ راس گوساله مسروقه به ارزش تقریبی  ۱۸ میلیارد ریال کشف  و به استان قم منتقل شدند. 

رئیس پلیس آگاهی استان قم خاطرنشان کرد: در تحقیقات علمی و پلیسی و بازجویی انجام شده از متهمان به بزه انتسابی اقرار و تعداد  ۷ نفر از شکات  پس از مشاهده گوساله‌های مشکوفه موفق به شناسایی احشام خود شدند. 

سرهنگ عباسعلی پور اعلام داشت: با ادامه تحقیقات  تاکنون تعداد ۱۹ نفر شاکی شناسایی که پرونده متشکله در این خصوص به دادسرا ارسال ومتهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار