تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۲۷ شهریور ماه در نوار ساحلی دریای کاسپین حضور دارد.

روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اعلام کرد: حرکت فرهنگی و هنری سفر تماشاخانه سیار کانون به مقصد نوار ساحلی دریای کاسپین طی روز‌های ۲۳ تا ۲۷ شهریور امسال به‌ منظور افزایش نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها بوده است.

ارائه خدمات فرهنگی و نهادینه‌سازی فرهنگ پاسداشت از محیط زیست در ۱۵ نقطه ساحلی و گرد‌شگرپذیر رودسر، لنگرود، کیاشهر، آستانه اشرفیه، انزلی، رشت، رضوانشهر، تالش و آستارا از اهداف این سفر است.

طی این سفر که با همراهی و مشارکت اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری استان گیلان انجام می‌شود، هنرمندان کانونی نمایش «زندگی در اعماق اقیانوس» با کارگردانی زهرا مریدی که به اهمیت حفظ و صیانت از محیط زیست، به ویژه در رودخانه، دریا و اقیانوس‌ها می‌پردازد را در نوار ساحلی دریای کاسپین روی صحنه خواهند برد.

تماشاخانه سیار تا ۲۷ شهریور مهمان گیلانی‌ها است

فعالیت‌های متنوع و هدفمند «قصه‌گویی»، «معرفی خلاقانه کتاب»، «شعرخوانی»، «اجرای سرود»، «مسابقه حضوری» و اهدای جایزه، از دیگر فعالیت‌هایی است که به همت مربیان و اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برای مخاطبان اجرا می‌شود.

تماشاخانه سیار تا ۲۷ شهریور مهمان گیلانی‌ها است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.