بازرس جدید و سابق استان کرمان با امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کردند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه نیز در دیدار با بازرس سابق و جدید استان گفت: برخی از اقدامات خوب اطلاع‌رسانی نشده و مردم از آنها آگاه نیستند.


وی با بیان اینکه آقای آبیار با سلامت و صلابت این مسئولیت را به انجام رساند در ادامه اظهار کرد: دادخدا سالاری یکی از چهره‌های مجرب و از مجموعه بچه‌های انقلاب و متخصص و نام آشنا و خوشنام است.


امام جمعه کرمان افزود: مدیرکل جدید بارزسی استان کرمان از یاران و دوستان شهید سلیمانی و محرم اسرار ایشان بود و از رفتار‌ها و نظرات وی آگاه بوده و نظرات و رفتار‌های زیادی از سردار حاج قاسم سلیمانی دید که بسیاری ندیدند.


علیدادی سلیمانی بیان کرد: نقش بازرسی بسیار محسوس است و گاهی اوقات که کار‌ها قفل می‌شود مشکل را با بازرسی کل کشور مطرح و از وی مشورت می‌گرفتیم.

 حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: عملکرد بازرسی جلوی خیلی از کار‌ها را گرفت و بازرسی کشور با حرکت سنجیده عمل کرده و چنان که بسیاری از پرونده‌ها رقم می‌خورد به بیت‌المال آسیب می‌زد.
 

وی خطاب به مدیرکل بازرسی استان کرمان گفت: تجربه و تخصصی که سال‌ها در دستگاه قضا با خوشنامی بدست آورده‌اید در بازرسی استان استفاده کنید.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: دستگاه بازرسی در همه دوران خوشنام بوده و است و کارکنان بازرسی در صحنه‌ای هستند که مفیدند.

برچسب ها: بازرسی ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار