رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب از رفع تصرف بیش از ۸۰۰۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی طی رسیدگی و صدور حکم در پنج فقره پرونده در این شهرستان خبرداد.

ایمان محمدی گفت: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر پیشگیری از تصرف اراضی ملی، برنامه‌های مستمر در جهت پیشگیری و برخورد با تصرفات اراضی ملی درحال پیگیری است.

این مقام قضایی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از۸۰۰۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی با همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های متولی رفع تصرف و به بیت المال برگشت داده شده است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی فاریاب با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی این امر، عزم جدی در مدیریت وضعیت از هم گسیخته تصرفات اراضی ملی و تغییر کاربری‌های غیرمجاز در سال جاری را خواهد داشت.

وی ادامه داد: دادگستری فاریاب به دنبال شناسایی و برخورد قاطع با کسانی است که به صورت گسترده دست به تصرف اراضی ملی یا تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و باغی می‌زنند و از این طریق کسب منفعت نموده و صاحب سرمایه می‌شوند.
این مقام قضایی هشدارداد: تصور نکنند نظارتی بر فعالیت افراد سودجو و زمین خوار صورت نمی‌گیرد بلکه دستگاه قضایی با حمایت و پشتیبانی مردمی و عزمی راسخ با اینگونه رفتار‌های خارج از قانون برخورد خواهد کرد.

برچسب ها: اراضی ملی ، رفع تصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار