مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تاکنون برای ۳۰ هزار و ۶۲۵ دانش‌آموز راننده تعیین شده است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تاکنون برای ۳۰ هزار و ۶۲۵ دانش‌آموز راننده تعیین شده و در روز‌های آینده شرکت‌ها برای سایر دانش‌آموزان راننده انتصاب می‌دهند اما  به دلیل پراکندگی و وجود نداشتن هم‌مسیر به تعدادی از درخواست‌ها سرویس تعلق نمی‌گیرد که این موضوع به خانواده‌ها اعلام شده است.

محمد پرورش  با بیان اینکه تاکنون ۷۱ هزار و ۹۵ دانش‌آموز در سامانه سفیر مهر ثبت درخواست کردند، اما از این تعداد ثبت نام ۶۰ هزار و ۲۵۰ نفر قطعی است، افزود: به‌رغم اطلاع‌رسانی‌هایی که از بیست‌وپنجم اردیبهشت تا کنون انجام شده ، حدود ۱۱ هزار نفر پیش‌پرداخت نداشتند که نباید انتظار سرویس داشته باشند.

وی گفت: از مجموع ثبت نام قطعی ۳۰ هزار و ۲۵۰ نفر دانش آموز برای استفاده از سرویس مدارس، ۵۳ هزار و ۵۹۰ نفر توسط شرکت‌های حمل‌ونقلی تأیید سرویس شدند و هفته گذشته برای آنها پیامکی مبنی بر تأیید مسیر ارسال شده است.

پرورش خاطرنشان کرد: شرکت‌های حمل‌ونقلی در حال مسیربندی دانش‌آموزان هستند و اولیا و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به پنل دانش‌آموزی در سامانه سفیر مهر، اطلاعات شرکت را مشاهده کنند و در قسمت سرویس جاری اطلاعات راننده‌ای که انتصاب داده شده را اعم از نام، شماره موبایل و پلاک خودرو مشاهده کنند.

پرورش با بیان اینکه تعدادی از دانش‌آموزان به‌صورت رزرو هستند که اگر شرکت‌های حمل‌ونقلی بتوانند راننده در نظر بگیرند، درصورت وجود هم‌مسیر این کار را انجام خواهند داد، گفت: از ابتدای مهر رصد ناوگان را خواهیم داشت و با هماهنگی پلیس راهور، خودرو‌های بدون مجوز اعم از تاکسی و خودروی شخصی اعمال قانون خواهند شد و تمام خودرو‌های سرویس مدارس ملزم به نصب آرم هستند و در صورتی که خودرویی بدون مجوز اقدام به سرویس‌دهی کند، تبعات قانونی آن متوجه راننده و خانواده استفاده کننده از سرویس است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان استثنایی اگر بخواهند سال جاری کمک‌هزینه دریافت کنند، باید در سامانه سفیر مهر ثبت نام کنند، ادامه داد: در صورتی که درخواست سرویس دارند، باید مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنند یا چنانچه نیاز به سرویس ندارند، تنها ثبت اطلاعات کفایت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار