فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی ارتش،نوک پیکان نظام در عمق اقیانوس‌ها و خط مقدم حتمی به زعم لسان مبارک فرماندهی معظم کل قوا است.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از بزرگترین مرکز بازی و فضای مجازی استان هرمزگان در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس افزود: امروز دانش جنگ‌های ترکیبی، در حوزه‌های آفندی و پدافندی، بر لبه بروزترین علوم دنیا قرار دارد و ما در نیروی دریایی راهبردی ارتش، از آن غافل نیستیم.

وی گفت: دشمنان با تمام ابزار و توانمندی در حوزه جنگ‌های شناختی و نوپدید، فرزندان و خانواده‌ها را هدف قرار داده است و ما در این حوزه با جدیت ورود کرده‌ایم، تا از آسیب‌ها جلوگیری کنیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: همرزمانم با تلاش شبانه‌روزی، به حوزه جنگ‌های شناختی و نوپدید ورود کرده‌اند و اولویت‌مان تمرکز بر آموزش و شناخت فرزندان و خانواده‌ها با جنگ‌های ترکیبی و نوپدید، است.

 دریادار ایرانی گفت: دشمن در صدد است با جنگ‌های شناختی، در ذهن نسل جوان تناقض ایجاد کند و واقعیت‌ها را کم رنگ و غیر واقعی‌ها را بزرگ جلوه دهد، بنابراین آشنایی نسل جوان با علوم روز جنگ‌های نوپدید، از اهمیت بالایی برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.