تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس قبل از دربی پایتخت به مصاف حریفان خود می‌روند.

مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار امشب در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود و تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس بعد از بازی در  لیگ نخبگان آسیا به مصاف حریفان خود در لیگ برتر فوتبال می‌روند. بازی‌های این هفته برای سرخابی‌ها پیش درآمد دربی پایتخت هستند و برد در این بازی‌ها در روحیه ۲ تیم بسیار تاثیرگذار است.  

نساجی مازندران- استقلال/ جمعه ساعت ۱۷:۱۵

تیم فوتبال نساجی مازندران در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال  بردی کسب نکرده و با یک تساوی و ۳ شکست و کسب یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفته است.

شاگردان ساکت الهامی می‌خواهند با  حمایت هواداران خونگرم خود ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم استقلال را به دست آورند تا اولین برد خود را در لیگ برتر کسب کنند و از قعر جدول فرار کنند، اما کار سختی برابر آبی پوشان پایتخت دارند.

ساکت الهامی بعد از باخت به تیم چادرملو اردکان از سرمربیگری نساجی استعفا داد، اما خطیر با استعفای الهامی مخالفت کرد و این مربی همچنان هدایت این تیم شمالی را بر عهده دارد.

در آن طرف، تیم استقلال در اولین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا توانست تیم پرستاره الغرافه را شکست بدهد و با روحیه بالا به مصاف تیم نساجی می‌رود.

آبی پوشان پایتخت می‌خواهند با بردن تیم نساجی انتقام شکست هفته چهارم لیگ برتر فوتبال را بگیرند و به جمع مدعیان قهرمانی برگردند و  با روحیه بالا به مصاف تیم پرسپولیس رقیب دیرینه خود در دربی پایتخت بروند.

آمار بازی ۲ تیم به نفع تیم استقلال بوده است و  تاکنون آبی پوشان  ۵ بار در خانه نساجی به مصاف حریف شمالی خود رفته‌اند که ۲ برد و ۳ مساوی کسب کردند و هیچ گاه هم شکست نخوردند.

مس رفسنجان- گل گهر سیرجان/ جمعه ساعت ۱۸:۳۰

دربی کرمان بین تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر سیرجان امشب در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار می‌شود.

 تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر در هفته چهارم باید به مصاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس بروند، اما بازی شان به خاطر حضور سرخابی‌ها در لیگ نخبگان آسیا به تعویق افتاد و اکنون باید به مصاف یکدیگر بروند.

تیم مس رفسنجان با یک برد، یک مساوی و یک باخت و کسب ۴ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

شاگردان محرم نویدکیا می‌خواهند با حمایت هواداران خود ۳ امتیاز بازی خانگی دربی کرمان را به دست آورند و با ۴ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار بگیرند.

در آن طرف، تیم گل گهر ۲ برد متوالی در لیگ برتر فوتبال کسب کرده است و با ۶ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان مهدی تارتار می‌خواهند با کسب امتیاز برابر مس رفسنجان روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و وضعیت خود را  سروسامان بدهند.

جدال تارتار و نویدکیا مربیان جوان لیگ برتر فوتبال به جذابیت این بازی می‌افزاید.

ملوان بندر انزلی - شمس آذر قزوین/ جمعه ساعت ۱۹

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی هفته قبل برابر تیم سپاهان اولین شکست خود را متحمل شد و با ۷ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارد.

قو‌های سپید انزلی با حمایت هواداران پرشور خود می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی را کسب کنند تا همچنان در بین تیم‌های بالانشین لیگ برتر فوتبال باشند و انتقام باخت هفته قبل را هم بگیرند.

در آن طرف، تیم شمس آذر در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال بردی کسب نکرده است و با ۲ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و در وضعیت بحرانی به سر می‌برد.

شاگردان سعید دقیقی به دنبال بردن تیم ملوان در انزلی هستند تا امسال  اولین برد خود در لیگ برتر فوتبال را کسب کنند و از وضعیت بحرانی خارج شوند.

پرسپولیس- آلومینیوم اراک/ جمعه ساعت ۲۰

تیم فوتبال پرسپولیس با وجود نمایش فوق العاده برابر تیم الاهلی عربستان  در لیگ نخبگان آسیا شکست خورد و حالا این تیم می‌خواهد در لیگ برتر فوتبال جبران مافات کند و وضعیت خود را در جدول رده بندی سروسامان بدهد.

سرخپوشان پایتخت  در حالی قصد دارند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر آلومینیوم را کسب کنند که آنها همواره برابر حریف اراکی خود دچار مشکل هستند و به نوعی گربه سیاه شان محسوب می‌شود.

شاگردان گاریدو می‌خواهند با برد برابر تیم آلومینیوم اراک با روحیه بالا به مصاف تیم استقلال رقیب دیرینه خود بروند و این ۲ تیم تا قبل از تقابل امشب، ۸ بار در مسابقات لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفته اند که ۴ برد سهم پرسپولیس و ۳ برد سهم آلومینیوم بوده است. یک بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

برنامه مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال:

شنبه ۳۱ شهریور

هوادار تهران – فولاد خوزستان ساعت ۱۸:۴۵

استقلال خوزستان – چادرملو اردکان ساعت ۱۹:۳۰ 

یکشنبه اول مهرماه

ذوب آهن اصفهان – سپاهان- ساعت ۱۹

تراکتور تبریز- خیبر خرم آباد ساعت ۱۹

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۳۸ ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
با سلام و احترام
ما جمعی از پرسنل زحمتکش مراکز شهری و روستایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین درخواست تعیین تکلیف پرونده اختلاس دانشگاه علوم پزشکی قزوین را داریم.
پولهای زیادی را برای نفع شخصی به شرکت لیزینگ طراوات خودرو دادند. و اضافه کار و پوا لباس و ... پرسنل را خورذدند.
آخرین اخبار