معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس با خانواده سردار شهید حبیب لک زایی در زاهدان دیدار کرد.

 به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده معظم شهدا، حسن بابایی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با خانواده معظم شهید حبیب لک زایی در زاهدان دیدار و دلجویی کرد‌

 

 وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و نام  شهدا و اهمیت و ارزش جایگاه و مقام بالای شهدا گفت: شهدا سند افتخار و سرمایه های گرانبهای انقلاب اسلامی هستند که باید قدردان آنها بود.

 

وی با اشاره به این مطلب که زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست افزود: شهدا با گذشت از جان و مال خویش بزرگترین درس آزادگی، ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی را به ما آموخته اند لذا وظیفه و رسالت ماست که ادامه دهنده راهشان باشیم و در توسعه و پیشرفت کشور آنها را الگوی خود قرار دهیم.

 

بابائی در دیدار با خانواده شهید حبیب لک زایی یاد و خاطره شهیدان این خانواده را گرامی داشت و در این دیدار از زحمات سرکار خانم لک زایی فرزند گرامی این سردار شهید تقدیر نمود.

 

معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این دیدار از تلاش های معاون اداره ثبت اسناد استان سیستان و بلوچستان تقدیر نمود و زحمات بی دریغ سرکار خانم لک زایی را ارج نهاده و برای ایشان آرزوی سربلندی و سعادت نمود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.