امام جمعه یاسوج با تبریک میلاد پیامبر اعظم و آغاز هفته وحدت گفت : گریز از دایره تاریک جهل و بت پرستی و قرارگرفتن جامعه بشری در مسیر توحید و معنویت از برکات وجود حضرت محمد (ص) است.

نماینده ولی فقیه در استان دفاع مقدس را نشانه عزت و اقتدار ملت مقاوم ایران توصیف و تاکید کرد: دشمنان برای شکست انقلاب به حربه های مختلف از کودتا و ترور تا تحمیل ۸ سال جنگ و تحریم متوسل شد اماتلاش بیهودشان ملت را به دفاعی مقدس و مقاومتی بی نظیر در برابر انان وادار کرد که در تاریخ بیادگار میماند. 

ایت الله حسینی مشکل جهان امروز را ناشی از سیاستهای ظالمانه و حاکمیت استثماری حکومتهای مستبد مثل امریکا و اسرائیل دانست و گفت : استکبار جهانی و ایادیش میخواهند با جنایت و قلدری اقای جهان باشند اما ملت مقاوم ایران زیر بار زور نمیرود 

خطیب نماز جمعه یاسوج با تبریک بازگشایی مدارس و آغاز بهار دانش  دانش اموزان را به نزدیکی بیشتربا کتاب و فاصله گرفتن از فضای مجازی توصیه کرد و گفت : استفاده بی رویه و چرخش در فضای مجازی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را بشدت تضعیف کرده از این روی مدیریت ان ضروریست . 

امام جمعه یاسوج تربیت را مهمتر از آموزش توصیف کرد و گفت : تعلیم انسان آموزش دیده هرچند ماهر اما بی تربیت آفت جامعه میشود .

ایت الله حسینی افزود: مردم اموزش وپرورش را امین خود میدانند و انتظار دارند به رسالت واقعی خویش که همان آموزش مبتنی بر تربیت واخلاق است وفادار و امانتدار خوبی باشند.

ایت الله حسینی به جنایت هولناک اخیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ان را نهایت جنایت وخباثت این رژیم خواند و گفت ؛ رژیم صهیونیستی با این عملیات تروریستی گسترده در لبنان اوج کینه و قصاوت خود را نشان داد .

وی افزود : انها با این همه کشتار و جنایت نتوانسته اند روحیه مقاومت را از مردم مظلوم غزه و لبنان بگیرند.

وضعیت نگران کننده سرویس های بهداشتی در پارک‌جنگلی و انباشت شدن آشغال ودپوی زباله وهمچنین وجود تعداد زیادی سگ های ولگرد و نبود روشنایی عملا این پارک را که روزی بکر ترین منطقه گردشگری بود رابه یک پارک متروکه و غیرقابل امن تبدیل کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.