رادیو ارتش رژیم صهیونیستی بامداد شنبه اعلام کرد که حمله تروریستی این رژیم به ضاحیه بیروت با بمب‌های سنگرشکن آمریکایی انجام شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که حمله به ضاحیه را جنگنده‌های اف ۳۵ و اف ۱۵ با استفاده از موشک‌های سنگرشکن GBU انجام دادند.تصمیم برای حمله به ضاحیه بامداد جمعه در نشست بنیامین نتانیاهو با مقامات امنیتی و نظامی این رژیم گرفته شد.

در همین رابطه یک منبع امنیتی لبنانی به شبکه الجزیره گفت که ارتش رژیم صهیونیستی در حمله هوایی به ضاحیه بیروت، نشست کمیته فرماندهی یگان رضوان وابسته به حزب‌الله را هدف قرار داد.

این منبع مدعی شد که بیش از ۲۰ تن از فرماندهان یگان رضوان در این نشست حضور داشتند و چهار موشک شلیک شده با اصابت به پارکینگ ساختمان به طبقه منفی ۲ که نشست در آنجا برگزار شده بود، نفوذ کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت حمله کرد و یک ساختمان را هدف قرار داد که منجر به شهادت ۱۴ نفر از جمله شهادت ابراهیم عقیل از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شد.

رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دست‌کم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از ۴ هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

بسیاری از کشور‌های جهان و نهاد‌های بین‌المللی انفجار‌های اخیر در لبنان را محکوم و برلزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کرده‌اند.

دبیرکل حزب الله لبنان روز پنجشنبه در سخنانی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر خود در لبنان، همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و تاوان سختی خواهد پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
خدا لعنت کنه آمریکا و سگ هارش رو
Iran (Islamic Republic of)
عبدی
۱۰:۲۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
چرا حزب الله محل امنی برای برگزاری جلسات در دل کوه ندارد و جلسه در پارکینگ بر گزار می کند
Canada
ناشناس
۰۹:۰۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
صددرصد بم صخره شکن یک تنی امریکایی بوده
شک نکنید .شریک تمام جرایم صهیونیست ها در منطقه ایند
آخرین اخبار