۱۷ ربیع الاول همیشه یادآوری ظهور پیامبری بزرگ به نام محمد (ص) است که از تولدش جهان برکت یافت.

خداوند در میان ۱۲۴ هزار نبی بزرگ و شایسته احترام خود اهمیت ویژه‌ای به ذات مقدس پیامبر خاتم محمدبن عبدالله داده است.

محمد (ص) علاوه بر شان پیامبری انسان بسیار مهربان و رئوفی بود که عرب جاهلیت را از انتهای توحش جاهلیت به انسانیت بالا کشید و او را حق بندگی وشرف انسانی بخشید.

درست در زمانی که جامعه یهودیان تندرو در توهم خودبرتربینی شان غرق بودند و منتظر بودند احمدی که تورات گفته است از همین خاندان متولد شود، کودکی در خاندان عبدالمطلب که پرده دار محترم خانه کعبه (محل عبادت پیامبران الهی و مورداحترام همگان) بود، چشم به جهان گشود که یهودی نبود و البته آخرین پیامبر الهی بود. 


اولین جرقه‌های دشمنی یهود با اسلام از همین جا آغاز شد که خداوند نسل پیامبران را از بنی اسراییل تغییر داده بود.


محمد (ص) از همان کودکی انسانیت و مهربانی را در جای جای جامعه تشنه محبت آن روز عربستان، تزریق کرد؛ دستی به سر و گوش عرب جاهلی کشید و او را تا مقام صحابه و انصار بالا آورد آن هم عرب که قاتل دختران بیگناه بود و از انسانیت چیزی نمی‌دانست.


حال ۱۴ قرن از تولد پیامبر خوبی‌ها و مهربانی‌ها می‌گذردو روز به روز دایره شعاع دین محمد (ص) جهان را بیشتر در بر می‌گیرد.


درست در قلب دنیایی که یهود برای جهانیان ساخت وآن معرفی مشتی دنیا پرست یهودی به عنوان انسان‌های موفق، ناگهان جوانان عاشق دینی شده اند که حرف و بحثش کلام وحی است و نغمه روحبخشی که محمد (ص) به عنوان معجزه آورد امروز ارتعاشی در دل‌های جامعه جهانی ایجاد کرده است که عاشق محمد (ص) شده اند عاشق خدای محمد (ص) که در جای جای کلمات قرآن جاری است؛ و این آن چیزی نیست که یهودیان تندرو می‌خواهند.

تمام تلاش شان از ۱۷ ربیع الاول سال عام الفیل تا ۱۷ ربیع الاول ۲۰۲۴ برای حذف دین اسلام که یادگار پیامبرخاتم است، بر باد رفته و قرآن که بر سینه محمدبن عبدالله جاری بود امروز در قلب اروپا و آمریکا قرائت می‌شود و دل‌های بیشتری را تکان می‌دهد و در نهایت اسلامی آن چیزی است که در قلب اروپای لاییک با سرعتی عجیب در حال گسترش است آن هم با همه اسلام هراسی‌هایی که طی قرن‌ها رخ داد.


محمد (ص) تنها یک پیامبر نبود بلکه پدری مهربان برای نسل‌های بعد از خودش است پدری که دایره محبت و مهربانی اش جهانی شده و او رحمت للعالمین است جایی که دل‌های عاری از خدای جوانان لاییک و آتیست دنبال خدایی خاص می‌گردد خدایی که او را بخواند و محمد حلقه وصل شده است و محبت خدا را آرام آرام در دل‌های آنان منتشر می‌کند.


حالا در انگلیس که یهودی زادگان موسس آن بودند این حجاب و احترام به دین محمد (ص) است که منتشر می‌شود و روز به روز خریدارانش بیشتر می‌شوند.

ونام محمد درجهان آماری عجیب دارد چه بین مسلمین وچه بین دیگر ادیان نام پسران زیادی را بنام او زده اند تا شاید جهان با عطر نام او بالاخره گلستان شود، وکسی چه می‌داند شاید جهان مضطرب امروز چشم به راه کسی همنام و ازجنس محمدبن عبدالله است.


کسی که تلاش‌ها و زحمات پیامبر اسلام را کامل خواهد کرد و تمان زیبایی‌های این دین الهی را به زندگی جهانیان هدیه خواهد داد تا جهان انسانیت خدامحور را نفس بکشد.

آری جهان امروز تشنه دیدار با فرزند محمد است، آخرین وصی بعد از محمد و ذخیره الهی برای روزهای پرالتهاب زمین، با آرزوی تعجیل در فرج فرزند محمد و منتقم محمد و خاندان او. 

اللهم عجل لولیک الفرج 

مرضیه السادات حسینی راد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.