رزمایش واکنش در شرایط اضطراری سطح ۲ در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

رئیس بهره برداری پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: همسو با آمادگی واحدهای عملیاتی در شرایط اضطراری، تمرین واکنش در سطح ۲ با حضور تمامی واحدهای عملیاتی انجام شد.

احمد رییسی اردلی افزود: رزمایش واکنش در شرایط اضطراری با سناریوی آتش سوزی در انبار مواد شیمیایی در برنامه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پالایشگاه دهم در راستای ارتقا آمادگی و واکنش به شرایط اضطراری و همچنین با هدف سنجش توانایی کارکنان و آمادگی تجهیزات در مدیریت بحران و کاهش خطرات ناشی از حوادث احتمالی،تمرین واکنش به آتش سوزی در انبار مواد شیمیایی انجام داد.

رئیس بهره برداری پالایشگاه دهم مجتمع گازی پازس جنوبی عنوان کرد: در این تمرین، سناریوی آتش سوزی در انبار مواد شیمیایی شبیه سازی شد و تیم‌های امدادی و عملیاتی به سرعت به محل اعزام شدند.

رییسی اردلی ادامه داد: شرکت کنندگان با استفاده از تجهیزات و تکنیک‌های مدرن، به شناسایی و کنترل آتش پرداخته و اقدامات لازم برای ایمنی منطقه را انجام دادند.

وی یادآور شد: برگزاری چنین تمرین‌هایی باعث می شود تا در شرایط واقعی، واکنش سریع و موثری داشته و ایمنی کارکنان، تجهیزات و محیط زیست فراهم شود.

رئیس بهره برداری پالایشگاه دهم مجتمع گازی پازس جنوبی بیان کرد: این تمرین با حضور تمامی کارکنان و مسئولین واحدهای مرتبط و اعضای مدیریت بحران پالایشگاه و مشارکت تیم‌های پالایشگاه معین برگزار و به عنوان یک گام مهم در راستای بهبود فرهنگ ایمنی و آمادگی در برابر حوادث شناخته شد.

رییسی اردلی یادآور شد: پالایشگاه دهم همواره در تلاش است تا با برگزاری دوره‌های آموزشی و تمرینات منظم، آمادگی خود را به بالاترین سطح ممکن رسانده وهمراستا با اهداف شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به استانداردهای ایمنی جهانی دست یابد.

برچسب ها: پارس جنوبی ، رزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.