به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بسیج سپاه ناحیه بهمئی برگزار شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این مراسم گفت: اخلاص و عمل صالح رمز موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس بود و این وحدت و یکپارچگی مردم در برابر قدرت‌های پوشالی دنیا همچنان ادامه دارد.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس افزود: عنایت‌های الهی، رهبری مقتدرانه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین داشتن مردمی مومن و ولایتمدار سبب شد که نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی گفت: مقاومت ملت ایران در حماسه هشت ساله دفاع مقدس به‌خصوص برای آزادسازی خرمشهر، به نماد ایستادگی مقابل دشمن تبدیل شد که آثار آن در کشور‌های اسلامی قابل مشاهده است.

سرهنگ محمدیار پیل آرام از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس هم در این مراسم که در محوطه سپاه پاسداران لیکک برگزار شد گفت: دفاع مقدس مظهر مقاومت، پایداری، تدبیر و حکمت است و امروز بیان و تبیین ابعاد و جزئیات این واقعه حماسه‌ساز از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب است.

سرهنگ پیل آرام افزود: هفته دفاع مقدس بزرگترین فرصت برای ترویج فرهنگ و گفتمان دفاع مقدس است و امسال همه برنامه‌ها با رویکرد شعار جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز برگزار می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.