نیرو‌های نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در صبحگاه مشترک با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی، عشایر، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولان استانی در سپاه فتح استان برگزار شد.
 
به دلیل برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در اواخر شهریور ماه امسال، رژه نیرو‌های مسلح در استان برگزار نشد و مراسم صبحگاه مشترک جایگزین برنامه رژه در سی‌ویکم شهریور شد.
 
سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار کرد: ایران اسلامی امروز به قدری به قدرت رسیده‌است که آدرس مقاومت، ایستادگی و ایثارگری، ایران را نشان می‌دهد.
 
وی افزود: ما تا زمانی که گوش به فرمان امام (ره) و رهبرمان باشیم پیروز هستیم و در قله‌های پیشرفت قرار خواهیم گرفت.
 
خرمدل با بیان اینکه اگر هشت سال جنگ و دفاع مقدس نبود، معلوم نبود چه سرنوشتی داشتیم، تصریح کرد: جنگ ما را آماده و شکوفا کرد، جریان مقاومت از دل و تفکر جنگ شکل گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج و سربازان جهان اسلام در مدیترانه، سوریه، لبنان و فلسطین و در مناطق مختلف دنیا حضور دارند و انشاالله روزی پرچم «لا اله الا الله» بر برفراز قله‌های دنیا برافراشته می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.