سلیمی گفت: رئیس جمهور کشور به انعکاس حقوق مردم ایران در مسئله اعمال تحریم‌های ظالمانه بپردازد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اهمیت سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: امیدوارم که آقای پزشکیان به خوبی از این تریبون برای انعکاس نظام دیکتاتور مآبانه حاکم بر کشورهای جهان استفاده کند .

وی گفت: ایشان همچنین باید صدای مظلومان غزه را به گوش جهانیان برساند چرا که دنیا باید بیشتر درباره جنایات رژیم صهیونیستی آگاهی پیدا کنند تا این رژیم اشغالگر بیش از پیش منزوی شود.

حجت الاسلام سلیمی ادامه داد: همچنین رئیس جمهور کشورمان باید این مسئله را در سخنرانی خود مطرح کنند که چرا حق وتو کشورها را به دو دسته تقسیم کرده است و عده‌ای از قدرت خود برای هر مسئله‌ای استفاده می‌کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد :سالها است که  تحریم‌های ظالمانه‌ای از طرف غرب علیه ملت ایران اعمال شده است و امیدوارم که رئیس جمهور با بیانی رسا به احقاق حقوق مردم کشورمان بپردازند.

وی در پایان گفت: اکنون رژیم صهیونیستی بیش از پیش وارد یک جنایت جنگی شده است و  پای خود را از گلیمش دراز کرده که از دستگاه‌های ارتباطی برای ترور و جنایت استفاده می‌کند و رئیس جمهور کشورمان باید چنین فاجعه غیر انسانی را از تریبون سازمان ملل انعکاس دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
ترافیک شهرها بالاست، هوای بیشتر شهرها آلوده است،جاده ها خراب است، نان و مواد غذایی بی کیفیت است . چم بنین ها شلوغه. آپارتمانها خیلی کوچیکه. فضا و امکانات مدرسه ها مناسب و استاندارد نیست
Iran (Islamic Republic of)
متناسب سازی حقوق بازنشستگان در ماه جاری اجرایی می‌شود؟ چرا به بازنشسته ها وعده دروغ دادید؟
۱۳:۳۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
متناسب سازی حقوق بازنشستگان در ماه جاری اجرایی می‌شود؟ چرا به بازنشسته ها وعده دروغ دادید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
اخراج افغانیها مطالبه ملی .
Iran (Islamic Republic of)
تا
۱۳:۱۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
آقای سلیمی در زمان دولت قبل کجابودی ؟
آخرین اخبار