مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست امسال ۲۰۶ میلیون و ۷۲۰ هزار خودرو در جاده‌ های استان تردد کردند.

 بلوکی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال میزان تردد در جاده‌های استان آذربایجان شرقی دو درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت گفت: این تعداد تردد توسط ۹۸ دستگاه ترددشمار برخط (آنلاین) در جاده‌های مختلف استان ثبت شد.

وی اظهار کرد: در این مدت از کل تردد‌های خودرویی ثبت شده در جاده‌های استان ۱۲درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۸ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این مدت تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان حدود ۱۱میلیون و ۹۵۰ هزار و تعداد وسیله نقلیه خروجی نیز ۱۱ میلیون و ۵۹۰ هزار دستگاه خودرو بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل آمار ورودی چهار درصد افزایش یافت.

بلوکی ادامه داد: جاده‌های پرتردد استان در این بازه زمانی به ترتیب مسیر‌های رفت و برگشت کنارگذر جنوبی شهیدکسایی (باسمنج- تبریز) و (تبریز- باسمنج) با حدود ۲۲ میلیون تردد، مسیر رفت و برگشت ایلخچی- تبریز با بیش از ۱۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تردد و مسیر رفت و برگشت تبریز-صوفیان با بیش از ۱۴میلیون و ۱۰۰ هزار تردد هستند.

وی یادآور شد: مسیر‌های رفت و برگشت آذرشهر- ایلخچی و آزادراه تبریز- زنجان از دیگر جاده‌های پرتردد استان در این بازه زمانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.